تاریخ انتشار :شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۰
جالب است ۰
سال 64 برای استقلال سال پرشکوهی بود ، آنها در رده بزرگسالان قهرمان تهران شدند و در رده جوانان نیز این عنوان را به دست آوردند.
شش بازیکن بزرگ استقلال از رده جوانان
به گزارش مردم فردا،محمد صلاحی یکی از مربیان سازنده باشگاه استقلال بود که سابقه مربیگری این تیم در سال 1368 و به مدت زمان بسیار کوتاهی را نیز در کارنامه خود دارد.
او سرمربی جوانان استقلال در سال 1364 بود، سالی که این تیم در رده بزرگسالان موفق شد با شکست شاهین قهرمان باشگاه های تهران شود، جوانان استقلال نیز مقام قهرمانی را با شکست رقیب دیرینه در فینال به دست آورد.
آنها قبل از بازی فینال در مرحله نیمه نهایی در برابر راه آهن یکی از تیم های خوب رده پایه قرار گرفتند و موفق شدند با چهار گل این تیم را شکست دهند. دو گل از محمود کلهر و گلهای رسول غنی زاده و کاپیتان نامجو مطلق استقلال را  برنده این دیدار کرد تا استقلال به فینال رقابتها برسد. فینالی که در ورزشگاه شهید شیرودی و در حضور بیش از 20هزار نفر بین استقلال و پرسپولیس برگزار شد و استقلال موفق شد با گل محسن گروسی به مقام قهرمانی جوانان تهران برسد.

 
در آن سالها بازیکنان خوبی در رده جوانان استقلال و زیر نظر محمد صلاحی بازی می کردند که شش نفر آنها بعدها به پیراهن بزرگسالان این تیم نیز رسیدند.
حسین ترابپور، اصغر رضایی، محمودکلهر، رسول غنی زاده، مجید نامجو مطلق و محسن گروسی شش بازیکن جوانان استقلال در آن روزهای بزرگی این تیم در سال 64 بودند که بعدها افتخارات زیادی را با استقلال ، پاس و حتی پرسپولیس کسب کردند!
https://mardomefarda.ir/vdcci1qs.2bqes8laa2.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما