تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۱
جالب است ۰
با توجه به قهرمانی تیم کیا در لیگ جوانان تهران، دو تیم پرسپولیس و استقلال رقابت سختی برای کسب عنوان نایب قهرمانی دارند.
رقابت شانه به شانه پرسپولیس و استقلال در لیگ جوانان
به گزارش مردم فردا،روز جمعه لیگ جوانان تهران نیز مثل مقاطع دیگر به پایان خواهد رسید.

رقابت های چهار رده سنی پایه تهران به پایان خود نزدیک است و تکلیف قهرمان‌ سه رده سنی مشخص شده و تنها در مقطع جوانان است که تکلیف قهرمان و نایب قهرمان لیگ در هفته آخر یعنی روز جمعه (پس فردا) مشخص می شود.

در لیگ‌های پایه تهران تیم های پرسپولیس وضعیت خوبی دارند و در دو مقطع سنی امید و جوانان تا آسانه کسب عنوان قهرمانی پیش رفتند که البته درنهایت در رده سنی امید به نایب قهرمانی رسیدند و روز جمعه نیز مصاف سختی برای کسب همین عنوان با تیم استقلال دارند. این درحالی است که به جز این فصل تیم های پایه پرسپولیس کمتر در رده های سنی پایه توفیقی کسب کرده بود.

در مورد وضعیت کلی 4 رده سنی تیم های پایه طی روزهای آینده بیشتر خواهیم نوشت اما پیش تر نگاهی به رقابتهای روز جمعه خواهیم داشت که تکلیف نایب قهرمانی یکی از تیم های پرسپولیس و استقلال را مشخص می کند.
در رده سنی جوانان باز هم آکادمی کیا موفق شد در رقابت با تیم های پرسپولیس و استقلال موفق تر عمل کرده و با 71 امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کند. پس از این تیم، تیم استقلال با 66 امتیاز دوم و تیم پرسپولیس با کسب 65 امتیاز رتبه سوم را دراختیار دارد.

حال استقلال برای کسب عنوان نایب قهرمانی باید روز جمعه در ورزشگاه شاهین، تیم مقاومت را شکست دهد و حتی کسب تساوی نیز در صورت پیروزی پرسپولیس می تواند این تیم را به رتبه سوم بفرستد.

پرسپولیس نیز روز جمعه در ورزشگاه چمران میهمان تیم پرقدرت پیکان است و برای کسب عنوان نایب قهرمانی باید تحت هر شرایطی به پیروزی رسیده و چشم انتظار کوچکترین لغزش استقلالی ها باشد.

گفتنی است چند هفته قبل پرسپولیس در حالی که رقابت سنگینی برای کسب عنوان قهرمانی با تیم کیا داشت در ورزشگاه خانگی درفشی فر با 5 گل مقابل تیم کیا شکست خورد و هم امیدهایش را برای قهرمانی از دست داد و هم با پیروزی استقلال در همان روز به رتبه سوم سقوط کرد. موضوعی که باعث شد تا محسن خلیلی تصمیم به برکناری سرمربی تیم جوانان گرفته و احسان خرسندی را جانشین او کند.

در پایان نگاه خواهیم داشت به جدول رده بندی مقطع جوانان پایه تهران


https://mardomefarda.ir/vdcdjf0f.yt0556a22y.html
منبع : طرفداری
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما