تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۰
جالب است ۰
علی شجاعی می‌توانست در نیمه اول گل پیروزی‌بخش تیمش را بزند.
مهم‌ترین موقعیت فولاد و خوش‌‌شانسی استقلال
به گزارش مردم فردا،تیم فولاد در حالی مقابل استقلال به نتیجه تساوی رسید که شاگردان مارتینز نمایشی قابل قبول داشتند. یکی از بازیکنان شاخص فولاد که نمایش درخشانی هم در این بازی داشت، کسی نبود جز علی شجاعی.
شجاعی که در پست وینگ بک چپ، مسلط، پرتلاش و مستحکم عمل کرد، با توجه به مشخصات تهاجمی خود دائما به خط حمله نیز اضافه می‌شد و چند باری با ایجاد برتری عددی کار را برای تیمش به شکلی مطلوب درآورد.
در یکی از این صحنه‌ها، شجاعی پشت ضربه ایستگاهی قرار گرفت و در حالی‌که دیوار دفاعی پرتعداد استقلال تلاش می‌کرد تا جلوی ضربه او را بگیرد، او توانست توپ را از این دیوار بلند عبور بدهد.
شجاعی که ضربه خود را به‌صورت زمینی از زیر‌ پاهای دیوار دفاعی استقلال رد کرده بود، تنها یک قدم تا شکست سید حسین حسینی فاصله داشت اما بدشانس بود که شیرجه حسینی منجر به مهار این توپ شد و اجازه نداد تا بازیکن سابق پرسپولیس، دروازه استقلال را باز کند.
اگر این توپ وارد دروازه استقلال می‌شد و فولاد می‌توانست استقلال را شکست بدهد، در آن صورت مدافع چپ سابق تیم یحیی گل‌محمدی به شکلی جالب تیم سابق خود را در موقعیت صدرنشینی قرار می‌داد، چرا که در این صورت پرسپولیس با برد دربی می‌توانست به صدر جدول صعود کند.
https://mardomefarda.ir/vdcguq9x.ak9xn4prra.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما