تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۰۰
جالب است ۰
یک رسانه‌ی کره‌ای نزدیک‌ به سامسونگ می‌گوید این شرکت به زنجیره‌ی تأمین اعلام کرده که گلکسی S23 اولترا را به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز می‌کند.
استفاده از دوربین 200 مگاپیکسلی در گلکسی S23 اولترا قطعی خواهد بود
به گزارش مردم فردا،رسانه‌ی معتبر Korea IT News که منابعی نزدیک به سامسونگ در کره‌ی جنوبی دارد، می‌گوید این شرکت به‌دنبال استفاده از حسگر تصویر ۲۰۰ مگاپیکسلی در گوشی گلکسی اس ۲۳ است. سامسونگ جدیدترین پرچم‌دار خود را سال آینده‌ی میلادی روانه‌ی بازار می‌کند.

تحلیلگران می‌گویند پس از چهار سال، شاهد بهبودی عظیم در دوربین گوشی‌های هوشمند هستیم. انتظار می‌رود رقابت گوشی‌سازان در حوزه‌ی دوربین بیش از پیش تشدید شود، چون اپل نیز به فکر استفاده از حسگر پروضوح‌تر در مدل پرو گوشی آیفون 14 است. در همین حین گفته می‌شود سال آینده‌ی میلادی گوشی آیفون 15 با دوربین مجهز به مکانیزم پریسکوپی در دسترس قرار می‌گیرد.

ظاهراً واحد «تجربه‌ی موبایل» سامسونگ الکترونیکس در گفت‌و‌گو با شرکای تجاری تأیید کرده که دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی روی گلکسی S23 نصب می‌شود. گفته می‌شود سامسونگ برخی از شرکت‌ها را مأمور تولید قطعات دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی کرده و روند ساخت شروع شده است.

مدل پرچم‌دار گلکسی S23 یعنی گلکسی S23 اولترا تنها عضو این خانواده است که به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود.

حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی پروضوح‌ترین حسگر ساخته‌شده برای دوربین‌های موبایلی تا به امروز است. موتورولا به‌ تازگی اولین گوشی دنیا با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی را معرفی کرده و گفته می‌شود شیائومی نیز به‌ زودی دستگاهی با این دوربین رونمایی می‌کند.

براساس ادعای منابع آگاه، شرکت‌های سامسونگ الکترو-مکانیکس و سامسونگ الکترونیکس با نسبت هفت به سه در حال تولید دوربین‌های ۲۰۰ مگاپیکسلی هستند. احتمالاً در گذر زمان زنجیره‌ی تأمین دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی گسترش پیدا می‌کند چون در نهایت شاهد این دوربین در دستگاه‌های غیر پرچم‌دار هم خواهیم بود.

سامسونگ سال گذشته اولین حسگر تصویر ۲۰۰ مگاپیکسلی دنیا را معرفی کرد. در این حسگر پیکسل‌های مجاور با هم ترکیب می‌شوند یا با ایجاد ابرپیکسل، کیفیت نهایی تصاویر افزایش پیدا کند. چنین حسگری تاکنون در هیچ موبایلی دیده نشده است. در حال حاضر پروضوح‌ترین دوربین موبایلی بازار وضوح ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد و در گوشی‌هایی مثل گلکسی S22 اولترا استفاده شده است.
https://mardomefarda.ir/vdcjytev.uqevizsffu.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما