تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۴
جالب است ۰
شیائومی رابط کاربری MIUI 13.1 مبتنی بر بتای اندروید 13 را برای شیائومی 12 و 12 پرو منتشر کرد.
شیائومی رابط کاربری MIUI 13.1 مبتنی بر اندروید 13 را منتشر کرد
به گزارش مردم فردا،در حالی که منتظر معرفی رابط کاربری MIUI 14 هستیم، شیائومی در اقدامی غیرمنتظره رابط کاربری MIUI 13.1 مبتنی بر بتای اندروید 13 را برای گوشی‌های شیائومی 12 و 12 پرو منتشر کرد تا تبدیل به اولین موبایل‌های این کمپانی با رابط کاربری جدید و اندروید 13 شوند.

همانطور که می‌دانید نسخه نهایی اندروید 13 هنوز منتشر نشده، بنابراین با نسخه آزمایشی این سیستم عامل برای گوشی‌های شیائومی روبه‌رو هستیم. بیلدهای جدید تنها روی دستگاه‌هایی نصب می‌شوند که در کشور چین در برنامه بتای MIUI ثبت نام کرده باشند.

با وجود این موضوع، این بیلدها در اینترنت منتشر شده‌اند و کاربران می‌توانند آن‌ها را برای دستگاه‌های خود دانلود کنند، با این حال شاید امکان نصب آن‌ها وجود نداشته باشد. در حقیقت شاید امکان نصب این بیلدها با شماره IMEI دستگاه‌ها در ارتباط باشد:

شیائومی 12: V13.1.22.7.28.DEV
شیائومی 12 پرو: V13.1.22.7.28.DEV

رابط کاربری MIUI 13.1 و اندروید 13
حجم این بیلدها به بیش از 5 گیگابایت می‌رسد و ظاهرا شیائومی آن‌ها را بر اساس بتای سوم اندروید 13 توسعه داده است. اگرچه نسخه‌های جدیدتر اندروید 13 هم از راه رسیده‌اند، اما ظاهرا شیائومی با رفع باگ‌ها از بتای سوم استفاده کرده است.

با وجود اینکه رابط کاربری جدید برای کاربران پرچمدارهای شیائومی منتشر شده، این کمپانی هنوز وجود آن را رسما اعلام نکرده. البته با توجه به اینکه شیائومی خودش را برای معرفی MIUI 14 آماده می‌کند، چنین اقدامی چندان تعجب‌برانگیز هم نیست.

انتظار می‌رود تا زمان معرفی MIUI 14، کاربران برخی گوشی‌های شیائومی بتوانند اندروید 13 را به کمک MIUI 13.1 تجربه کنند. البته احتمالا MIUI 14 در ماه جاری میلادی معرفی می‌شود و شیائومی از برنامه‌هایش برای انتشار این رابط کاربری و همچنین اندروید 13 برای کاربران پرده برمی‌دارد.

چند روز پیش شاهد انتشار اولین اسکرین‌شات‌ها از رابط کاربری MIUI 14 بودیم و همچنین لیستی غیررسمی از دستگاه‌هایی که آن را دریافت می‌کنند، به اینترنت راه پیدا کرد.
https://mardomefarda.ir/vdca6in6.49nwe15kk4.html
منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما