تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۰
جالب است ۰
تاکنون شایعات زیادی درباره Xiaomi 13 منتشر شده است. امروز یک کاربر تصویر زنده شیائومی ۱۳ پرو را به اشتراک گذاشت. او همچنین اظهارات مهمی در مورد این مدل بیان کرد. تایید شده است که تلفن هوشمند مورد بحث به طور پیش‌فرض به رابط کاربری MIUI 14 مجهز خواهد بود.
تصویر زنده شیائومی ۱۳ پرو با رابط کاربری MIUI 14 را ببینید
به گزارش مردم فردا،شیائومی ۱۳ پرو به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز خواهد بود
چندی پیش یکی از کاربران گروه تلگرامی وب‌سایت Xiaomiui، تصویر زنده شیائومی ۱۳ پرو را به اشتراک گذاشت. در عکس منتشر شده، صفحه «About Phone» این دستگاه دیده می‌شود. بر همین اساس می‌توان متوجه شد که پرچمدار آینده شیائومی به طور پیش‌فرض به اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 مجهز خواهد بود. بنابراین می‌دانیم که شایعات گذشته درست بوده اند و شیائومی در حال کار بر روی رابط کاربری جدید خود است. طبق اطلاعات دریافتی کاربر از کارکنان شیائومی، گوشی هوشمند Xiaomi 13 Pro مرحله مهندسی را پشت سر گذاشته و به طور کامل آماده شده است.
تصویر زنده شیائومی ۱۳ پرو
 
هم اکنون می‌دانیم که رابط کاربری MIUI 14 در حال آزمایش بر روی Xiaomi 13 Pro است. صفحه نمایش پرچمدار آینده این غول فناوری چینی شبیه گوشی Xiaomi 12 است. دوربین سلفی این تلفن هوشمند در پانچ هولی در مرکز نیمه بالایی نمایشگر قرار گرفته است. همان‌طور که اشاره شد، طراحی صفحه نمایش شیائومی ۱۳ پرو مانند نسل قبلی خود است. بر اساس اطلاعات منتشر شده در گذشته و همچنین تصویر جدید فاش شده (که فرکانس پردازنده مرکزی را به ما نشان می‌دهد)، می‌دانیم که Xiaomi 13 Pro به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز خواهد شد. اسم رمز این تراشه kailua است.

همان طور که Xiaomiui اشاره می‌کند، هسته Cortex-X3 به کار گرفته شده در Snapdragon 8 Gen 2 فرکانس ۳.۰ گیگاهرتزی داشته؛ و شماره‌ مدل شیائومی ۱۳ پرو 2210132C است. با توجه به شایعات گذشته، شاید کمی سردرگم شویم. در ابتدا فکر می‌کردیم که اسم رمز fuxi متعلق به شیائومی ۱۳ پرو خواهد بود. اما با توجه به عکس اخیر متوجه شده ایم که این تلفن هوشمند با اسم رمز nuwa در دست توسعه است. این تصویر نشان می‌دهد که نسخه ای از پرچمدار آینده شیائومی به ۱۲ گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود. برای این تلفن هوشمند ۳ گیگابایت حافظه رم مجازی نیز در نظر گرفته شده است. انتظار داریم که Xiaomi 13 Pro ابتدا در چین معرفی شده و بعداً به بازار های دیگر راه پیدا کند.
https://mardomefarda.ir/vdcaoin6.49nue15kk4.html
منبع : ترنجی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما