تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۳۰
تعداد نظر۱
جالب است ۰
شیائومی رسما به‌روزرسانی پایدار رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 را برای تمام کاربران شیائومی 11T پرو در سراسر جهان منتشر کرد.
شیائومی 11T پرو آپدیت اندروید 12 و MIUI 13 را دریافت کرد
به گزارش مردم فردا،شیائومی 11T پرو با چیپست پرچمدار اسنپدراگون 888 و سنسور پرچمدار 108 مگاپیکسلی HM2 سامسونگ یکی از برترین گوشی‌های غول فناوری چین محسوب می‌شود. با این وجود، شیائومی تاکنون به‌روزرسانی اندروید 12 را برای گوشی‌های ارزان‌تر خود مانند ردمی 10، ردمی نوت 10 و نوت 10 پرو منتشر کرده بود اما هیچ نشانه‌ای از ارائه این به‌رزورسانی برای شیائومی 11T پرو وجود نداشت.
 
با این حال، به‌روزرسانی سیستم عامل جدید گوگل اکنون در دسترس کاربران این دستگاه قرار گرفته که ویژگی‌های جدید و بهینه‌سازی‌های سیستمی زیادی را به همراه دارد. از جمله ویژگی‌های جدید آن می‌توان به اضافه شدن اکوسیستم ویجت جدیدی با پشتیبانی از اپلیکیشن، مجموعه جدیدی از تصاویر پس زمینه با نام Crystallization و توانایی باز کردن اپ‌ها به صورت پنجره‌های شناور از طریق نوار کناری اشاره کرد.

همچنین با این به‌روزرسانی برخی ویژگی‌های سیستمی گوشی بهبود یافته که از جمله آن‌ها می‌توان به بهبود پایداری کلی سیستم در MIUI 13 و پشتیبانی از قابلیت دسترسی پیشرفته به برنامه‌های سیستم تلفن، ساعت و آب و هوا اشاره کرد. هرچند لیست تغییرات این به‌روزرسانی بسیار کوتاه است، اما شیائومی در طول زمان ویژگی‌های بیشتری را برای MIUI ارائه خواهد کرد و می‌توان انتظار داشت تا در سال 2022 ویژگی‌ها و بهینه‌سازی‌های بیشتری به آن اضافه شود.

شیائومی 11T پرو تا چند سال آپدیت می‌شود؟
  
شیائومی 11T پرو در 15 سپتامبر 2021 (24 شهریور) به عنوان بخشی از گوشی‌های سری 11T با رابط کاربری MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید 11 معرفی شد. با این حال، غول فناوری در رویداد معرفی گوشی‌های خود توضیح داد که شیائومی‌ 11T و 11T پرو‌ 3 برزروسانی اصلی سیستم عامل اندروید و 4 سال بروزرسانی امنیتی دریافت خواهند کرد. بنابراین شیائومی‌ 11T پرو علاوه بر اندروید 12، در سال‌های آینده اندروید 13 و 14 را نیز دریافت خواهد کرد.
https://mardomefarda.ir/vdch.mnkt23nxkftd2.html
منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

bayramu
هیچ آپدیتی نیومده منم الان می 11 تی پرو دارم ولی هیچ چیزی نیست فعلا