تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۲
جالب است ۰
یکی از شرکای انویدیا به تازگی قیمت کارت‌های گرافیک سری Founder Edition و در صدر آن‌ها مدل RTX 3090 ti را کاهش داده است.
قیمت کارت گرافیک RTX 3090 Ti ارزان شد
به گزارش مردم فردا،کارت گرافیک RTX 3090 Ti Founder Edition به کاهش قیمت مواجه شده است. این کارت گرافیک که با قیمت عرضه 2000 دلار توسط انویدیا عرضه شده بود، اکنون به صورت رسمی با 1600 دلار قابل خریداری است.

سریع‌ترین کارت گرافیک انویدیا درست در آغاز سقوط قیمت کارت گرافیک عرضه شد. این سقوط قیمت به دلیل کاهش ارزش ارزهای دیجیتال و افزایش عرضه سری RTX 30 اتفاق افتاده است.

فروشگاه Best Buy که مسئولیت فروش کارت‌های گرافیک Founders Edition انویدیا را در کشور آمریکا بر عهده دارد، قیمت RTX 3090 Ti را کاهش داده است. حال به نظر می‌رسد که انویدیا تصمیم گرفته 400 دلار از قیمت این محصول بکاهد تا فروش آن بیشتر شود.

RTX 3090 Ti Founders Edition به صورت رسمی در سایت Geforce از قیمت 2000 دلار برخوردار است. این قیمت به دلیل کاهش تقاضا نسبت به عرضه و موجودی بالای کارت گرافیک RTX 3090 Ti، چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.

تخفیف جدید انویدیا را باید شروعی برای کاهش قیمت هرچه بیشتر محصولات سری RTX 30 این شرکت دانست. در نظر داشته باشید که خرده فروشان حداکثر دو ماه برای فروش مقادیر قابل توجهی از سری RTX 30 فرصت دارند.

بعد از این و با انتشار مشخصات رسمی از کارت‌های گرافیک سری RTX 40، تمایل بیشتر گیمرها به خرید محصولات نسل بعدی معطوف خواهد شد.
https://mardomefarda.ir/vdcj.oehfuqeotsfzu.html
منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما