تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۰
جالب است ۰
اگرچه هواوی تاریخ معرفی و رندر هواوی میت 50 را تایید نکرده است، اما می‌دانیم که پرچمدار بعدی این شرکت چینی در دست توسعه بوده به پیش می‌رود. در همین حال، یک خالق رندر های مفهومی، Hoiindi، که سابقاً نیز رندر های این خانواده را منتشر کرده بود، همچنان به ارائه رندر های جدید در مورد سری هوآوی Mate 50 ادامه می‌دهد.
جدیدترین رندر هواوی میت 50 پرو با برند XMAGE را ببینید
به گزارش مردم فردا،او اینبار هیجان جدیدی را با سیستم دوربین XMAGE به نمایش می‌گذارد.

رندر هوآوی میت 50 پرو از جلو با یک نمایشگر خمیده با بریدگی عریض در بالای صفحه نمایش شروع می‌شود که انواع سنسور های دوربین در این قسمت جای می‌گیرند. قسمت جلویی دارای لبه های خمیده در سمت چپ و راست نمایشگر نیز هست.اما اگر بخواهیم در مورد دوربین ها بیشتر صحبت کنیم، به نظر می‌رسد بدنه پشتی گوشی از یک ماژول دوربین بزرگ شامل لنز های مختلف از جمله دوربین اصلی، زاویه فوق عریض و دوربین پریسکوپی تشکیل شده است. با این حال، شمایل این چینش دوربین تاکنون به صورت رسمی تایید نشده است.

در اینجا طراحی دوربین گرد است و ماژول دارای بریدگی های بزرگی برای قرار گیری سیستم دوربین پشتی است. اینبار ماژول دوربین در رندر های Huawei Mate 50 دارای نام تجاری جدید هوآوی، یعنی XMAGE است که دیدن آن برای طرفداران بسیار خوب است.

بدنه پشتی نیز دارای انحنا در سمت چپ و راست خود است که به در دست گرفتن دستگاه کمک می‌کنند. البته باید بدانید که این رندر های هواوی میت 50 پرو بر اساس افشای اطلاعات قبلی و تصورات فرد سازنده است و اینها تصاویر رسمی نیستند.

مشخصات خانواده هواوی میت 50
اطلاعات گذشته نشان می‌دهد که سری میت 50 هواوی از نسل جدیدی از پردازنده‌ های پرچمدار کوالکام اسنپدراگون بهره می‌برند. اما انتظار می‌رود که این گوشی ها به دلیل سناریو های تحریم فعلی، قادر به استفاده از اتصال 5G نباشند.

از طرف دیگر سری میت 50 هواوی به فناوری های دوربین قدرتمند مجهز خواهد شد. اخیراً، هواوی از سیستم تصویر XMAGE رونمایی کرد که یک سیستم تصویر جدید برای استفاده در دستگاه های پرچمدار هواوی است. زیرا همکاری هواوی با لایکا چندی پیش پایان یافت.

منبع می‌گوید که انتظار می‌رود این گوشی از سیستم عامل HarmonyOS 3.0 در چین پشتیبانی کند. همچنین اگر جهانی شود، با EMUI 12 یا نسخه بعدی رابط کاربری هوآوی همراه می‌شود.
https://mardomefarda.ir/vdcd.x0n2yt0jsa26y.html
منبع : ترنجی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما