تاریخ انتشار :جمعه ۱۷ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۵
تعداد نظر۱
جالب است ۰
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که سرخپوشان بازیکنان باکیفیتی را جذب کردند، اما مدیران باشگاه باید دغدغه گل‌محمدی در خط حمله هم برطرف کنند.
مدیران پرسپولیس باید دغدغه گل‌محمدی در خط حمله را برطرف کنند
به گزارش مردم فردا،پایان رأفت در خصوص شرایط پرسپولیس و جذب بازیکنان جدید اظهار داشت: پرسپولیس نقل و انتقالات را خیلی با قدرت شروع کرد و با تشخیص و نظر گل‌محمدی نفرات جدیدی به تیم اضافه شدند. انصافا هم چند بازیکنی هم که به جمع سرخپوشان اضافه شدند همه باکیفیت هستند و می‌توانند عصای دست کادرفنی در فصل پیش‌رو باشند. پرسپولیس فصل گذشته درون دروازه و خط دفاعی مشکلات زیادی داشت و ان‌شاءالله با جذب بازیکنان جدید و هماهنگی با بازیکنان فصل گذشته شرایط پرسپولیس در فصل آینده بهتر شود.
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضور مربیان خارجی و سیدجلال حسینی در کادرفنی سرخپوشان عنوان کرد:  حضور دو مربی خارجی بدنساز و دروازه‌بان در کادر فنی تیم ‌نشان می‌دهد که‌ گل‌محمدی  می‌خواهد برخورد با حاشیه‌ها را از کادرفنی تیم شروع کند و به همین دلیل دست به تغییر زد. البته مطهری، فنایی و...   در سال‌های گذشته خیلی برای پرسپولیس زحمت کشیدند و جزو پیشکسوتان قدیمی باشگاه محسوب می‌شوند، ولی امیدوارم نفرات جدید بتوانند پرسپولیس را به خوبی آماده حضور در فصل آینده کنند. سیدجلال حسینی در زمانی که بازی می‌کرد، یک مهره باکیفیت و تاثیرگذار بود. او یک الگو برای تمام بازیکنان فوتبال است، نه در باشگاه‌هایی که بازی می‌کرد و نه تیم ملی هیچ‌وقت کم نگذاشت. حضور او در کادرفنی پرسپولیس هم می‌تواند به خودش کمک کند و هم اینکه به گل‌محمدی و سایر نفرات کادرفنی کمک خواهد کرد. سیدجلال در ابتدای مسیر تازه‌ای قرار گرفته و باید کسب تجربه کند، او می‌تواند همانند دورانی که بازی می‌کرد در مربیگری هم موفق باشد.
 وی خاطرنشان کرد: به نظرم سه تیم پرسپولیس، سپاهان و استقلال که مدعیان اصلی قهرمانی هستند، امسال رو به استفاده از مربیان خارجی آوردند. استقلال و سپاهان که تمام نفرات کادرفنی‌شان خارجی و پرتغالی شدند، در پرسپولیس هم گل‌محمدی از دستیاران خارجی استفاده می‌کند و این موضوع می‌تواند به بالا رفتن کیفیت بازی این سه تیم هم کمک کند و فوتبال هجومی‌تری را از آنها شاهد باشیم.
رأفت در خصوص جذب مهاجم خارجی که تا به امروز محقق نشده است، خاطرنشان کرد: کادر فنی تیم از ابتدا به دنبال جذب دو مهاجم خوب خارجی بوده است، یکی از آنها در مراحل آخر قرار دارد و اگر مشکلات مالی برطرف شود، فکر می‌کنم تا چند روز آینده نهایی شود. مدیران باشگاه باید دغدغه گل‌محمدی را در خط حمله را برطرف کنند و اگر این اتفاق بیفتد، خیلی قدم بزرگی برداشتند. به هر حال پرسپولیس فصل گذشته در زدن ضربات آخر مشکل داشت و نیاز به بازیکنان چارچوب‌شناس و ششدانگ دارد. 
وی درباره بالا رفتن رقم قرارداد بازیکنان گفت: دلیل زیاد شدن قیمت بازیکنان کمبود ستاره در فوتبال ما است. وقتی بازیکن خوبی در بازار وجود ندارد، به محض اینکه یک گزینه پیدا می‌شود، به یک باره قیمتش چند برابر می‌شود. نکته دیگر این است که رقم قرارداد بازیکنان و مربیان نباید رسانه‌ای شود، چون نه به سود باشگاه هست و نه مربی و بازیکن.
https://mardomefarda.ir/vdce.p8objh8pw9bij.html
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پرسپولیس
بهترین گزینه برای خط حمله پرسپولیس وبه کار پرسپولیس میاد پیمان بابایی به نظر من اقای گل محمدی اقای درویش هرچه سریعتر باپیمان بابایی قراردادببندید که ملیون درصد ازتمیروف وکاسیانو بهتر است وشماها میدانید همیشه وقتی بازیکن خارجی میاره پایین تر ازبازیکنان محلی بازیکن خارجی جذب میکنه بنظر من پیمان بابایی بازیکن ازاد هزینه اش کم درضمن فراموش نکنیم پارسال برای رضایت نامه اش خواستیم ۱۲ ملیارد پرداخت کنیم که مسولان تراکتور قبول نکردند والان بازیکن ازاد باکمترین هزینه وخودش عاشق پرسپولیس پولکی نیست وحتی پیشنهاد تیمهای صنعتی ازجمله سپاهان بخاطر عشق به پرسپولیس رده کرده انشاالله اقای گل محمدی اقای درویش باپیمان بابایی قراردادببندیدد منتظریم پیمان بابایی پرسپولیییییییس عشق