تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۰۰
جالب است ۰
مغز استخوان که نخستین بار در جشنواره سی و هشتم به نمایش درآمد و مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار گرفت، بعد از چند سال موفق به اکران عمومی شده است.
پرمخاطب‌ترین فیلم‌های پریناز ایزدیار به بهانه اکران «مغز استخوان»
به گزارش مردم فردا، به بهانه اکران این فیلم، نگاهی داریم به ۷ فیلم پرمخاطب پریناز ایزدیار.
بازی پرینازایزدیار در کدام فیلم را بیشتر می‌پسندید؟

مترى شیش و نیم (سعید روستایی)
تعداد مخاطب: ۲،۳۱۷،۴۴۵
ایزدیار در این فیلم حضوری کوتاه اما فوق‌العاده دارد و سکانس مشترک او با پیمان معادی یکی از بهترین سکانس‌های فیلم است. متری شیش و نیم پرمخاطب‌ترین فیلم غیرکمدی سینمای ایران نیز به شمار می‌آید.

ابد و یک روز (سعید روستایی)
تعداد مخاطب: ۱،۶۷۵،۴۶۸
بازی در نقش سمیه ابد و یک روز فرصت بزرگی برای ایزدیار بود تا بتواند توانایی‌های خود را به اثبات برساند. او به بهترین نحو از پس اجرای این نقش برآمد و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را نیز دریافت کرد. ابد و یک روز دومین فیلم غیرکمدی پرفروش سال ۹۵ لقب گرفت و یکی از پرمخاطب‌ترین فیلم‌های سال بود.

سرخ پوست (نیما جاویدی)
تعداد مخاطب: ۱،۲۰۴،۶۷۶
ایزدیار در فیلم سرخ‌پوست نقش مددکار را بازی می‌کند؛ یک بازی کاملا به‌اندازه و کنترل شده که مخاطب را با خود همراه می‌کند. نام سرخ‌پوست در میان ۵ فیلم پرفروش غیرکمدی تاریخ سینمای ایران به چشم می‌خورد.

خط ویژه (مصطفی کیایی)
تعداد مخاطب: ۵۹۶،۰۹۵
او در این فیلم نقش مرجان نامزد منوچهر را بازی می‌کند که علی‌رغم نقش کمرنگش، حضوری دلنشین دارد. خط ویژه جزو پرمخاطب‌ترین فیلم‌های سال ۹۳ بود که با استقبال بالای تماشاگران روبرو شد.

این سیب هم برای تو (سیروس الوند)
تعداد مخاطب: ۲۲۲،۹۵۷
این فیلم جزو ده فیلم غیرکمدی پرمخاطب سال ۹۴ بود و جزو اولین بازی‌های پریناز ایزدیار در سینما نیز به شمار می‌آید.

تابستان داغ (ابراهیم ایرج زاد)
تعداد مخاطب: ۱۹۵،۶۱۰
او در این فیلم نقش نسرین را بازی می‌کند که بدون اطلاع شوهرش، خانه‌ای اجاره می‌کند تا به همراه دختر خود زندگی کند. ایزدیار یکی از بهترین بازی‌های خود را در این فیلم ارایٔه می‌دهد و مخاطب به راحتی با او همذات‌پنداری می‌کند.

ویلایی‌ ها (منیر قیدی)
تعداد مخاطب: ۱۵۸،۵۴۴
خیری یکی از متفاوت‌ترین نقش‌های کارنامه او محسوب می‌شود. او نقش زنی را بازی می‌کند که فرمانده گروه است؛ کاراکتری که در ابتدا به شکلی افراطی مثبت به نظر می‌رسد اما تماشاگر به مرور متوجه تضاد اعمال و رفتار او در درون و بیرون جمع می‌شود.
https://mardomefarda.ir/vdcc.1qoa2bqimla82.html
منبع : سینما تیکت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما