تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۰
جالب است ۰
مرد: جواد عزتی / مرد بازنده
مرور بازی های برتر زن و مرد جشنواره فجر تا روز پنجم
به گزارش مردم فردا،ویژگی های ظاهری : احمد یک کارآگاه کار کشته پنجاه وشش شاله است ،به خاطر افسردگی که دارد ، زیاد به تیپ و قیافه اش نمی رسد. موهایش تنک شده و به آن ها اصلا کاری ندارد حتی در شانه زدن. ته ریش دارد و سبیل های پرپشت که روی صورتش حسابی خودنمایی می کند. تیپ ساده ای دارد و بیشترخودش را با ساندویچ سیر می‌کند.
ویژگی‌های رفتاری : ادم کم حرفی است.حسابی کله شق است و خیلی زود از کوره در می رود. او خشن اما مهربان است. درست مانند قهرمانی مخفی که دیگران او را نادیده می‌گیرند. بسیار رک است و برای رسیدن به هدف با هیچکس تعارف ندارد.
میزان موفقیت در ایفای نقش : احمد از سن واقعی جواد عزتی 16 سال بزرگتر است جواد عزتی به خوبی ساختار ذهنی و رفتاری احمد را آنالیز کرده و توانسته رفتارهای او را در خودش ته نشین کند و جلوی دوربین شمایل متفاوتی از خود ارائه دهد.
زن: پری ناز ایزدیار / ملاقات خصوصی
ویژگی های رفتاری : پروانه در محله ای در حاشیه شهر زندگی می کند و خانواده حسابی داغونی دارد سعی می کند جور خانواده اش را بکشد، دلسوز است و دوست دارد به وضعیت خانواده‌اش سر وسامان بدهد. تکیه گاه خانواده است اما حسابی نیازمند محبت است.
میزان موفقیت در ایفای نقش : نقش پروانه مرز باریکی با نقش های دیگر پریناز ایزد یار دارد، یعنی کاملا این نقش می توانست در ورطه تکرار بیفتد و شبیه به سمیه «ابد ویک روز » شود. اما ایزدیار با تبحر این مرز را رد می‌کند و پروانه را به کاراکتری منحصر بفرد تبدیل می کند.
جایگاه نقش در کارنامه : پروانه برای ایزدیار تجربه جدیدی است تا نقش یک دختر از خانواده فرودست جامعه را به نوعی دیگر ارائه دهد. او با ظرافت تمام ، وجه تمایز این نقش را با سایر نقش های مشابه آنالیز کرده ودر بازی اش ارائه داده است تا پروانه به کاراکتری منحصر بفرد در کارنامه اش تبدیل شود.
https://mardomefarda.ir/vdcj.oetfuqemvsfzu.html
منبع : فیلم نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما