تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۱
جالب است ۰
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه ابراز امیدواری کرد این کشور بتواند در مسابقات جهانی صربستان شرکت کند.
جنگ روسیه و اتحادیه جهانی کشتی به پایان می‌رسد؟
به گزارش مردم فردا،مسابقات کشتی آزاد روسیه در حالی چند روز پیش برگزار شد که سرمربی تیم ملی این کشور امیدوار به حضور در مسابقات جهانی صربستان است. 
تدیف در گفت‌وگویی که با سایت فدراسیون کشتی روسیه داشت در این باره گفت: برای برگزاری مسابقات کشوری مشکلات زیادی وجود داشت اما همه چیز سازماندهی شده بود. دو پرواز چارتر ترتیب داده شد که واقعا ارزش زیادی دارد. مسابقات قهرمانی هم در سطح بالایی برگزار شد و همه چیز مشخص بود. ما مسابقات را طبق قوانین بین المللی برگزار کردیم تا هم تماشاگران از آن لذت ببرند و هم ورزشکاران راضی باشند.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه با اشاره به حضور ورزشکاران المپیکی در مسابقات، عنوان کرد: بله زائور اوگوف قهرمان المپیک در وزن  ۵۷ کیلوگرم در مسابقات حضور داشت، سیداکوف مصدوم بود و سعداله‌یف که بعد از المپیک در مسابقات جهانی شرکت داشت باید به فرم مطلوب برسد. او مرا در جریان پیشرفت کارش قرار می‌دهد.
وی همچنین در خصوص وضعیت آرتور نایفونوف و گادژی مراد رشیدف، تصریح کرد: آرتور خوب جنگید، مشخص است که در شرایط خوبی قرار دارد. گادژی مراد کمی از فرم خارج شده چرا که او یک سال تمام در جایی مبارزه نکرده است به همین دلیل اشتباه کرد. اگر او حداقل یک بار قبل از مسابقات قهرمانی روسیه روی تشک می رفت، اوضاع فرق می کرد اما مهمترین چیز نگرش است، امروز باید از هر فرصتی استفاده کرد.
تدیف با اشاره به محرومیت روس‌ها از حضور در مسابقات بین‌المللی، یادآور شد: بله، فعلاً ورزشکاران ما محرومیت موقت دارند و مسابقاتی برای ما وجود ندارد. متأسفانه خیلی چیزها به ما بستگی ندارد اما امیدواریم در مسابقات جهانی شرکت کنیم. امیدواریم آن روز دور نباشد که اتحادیه جهانی کشتی به ما اجازه شرکت در مسابقات را بدهد.
سرمربی کشتی آزاد روسیه از شروع تمرینات تیم ملی خبر داد و گفت: از هفته آینده در سوچی تمرینات را آغاز می کنیم و 2 هفته در تمرین خواهیم بود. ما همچنان امیدواریم بتوانیم در مسابقات جهانی صربستان شرکت کنیم.
https://mardomefarda.ir/vdcc.xqoa2bqixla82.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما