تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۰
جالب است ۰
اتحادیه جهانی کشتی نوشت: قهرمان سنگین‌وزن ایران با شرکت در مسابقات آلماتی فرصت خواهد داشت تا دوباره طلای جهان را تکرار کند.
اتحادیه جهانی کشتی: مثلث طلایی ایران در آلماتی
به گزارش مردم فردا،اتحادیه جهانی کشتی با تیتر "چشم زارع به دنبال سلطه در جهان" گزارشی را از حضور امیرحسین زارع قهرمان سنگین وزن جهان منتشر کرد و نوشت: امیرحسین زارع که سال گذشته اولین قهرمانی خود را در اسلو جشن گرفت، تاج مجازی را بالای سر خود گرفت که نماد این بود که او اکنون پادشاه سنگین وزن است.
این اتفاق 2 ماه بعد از آن بود که گیبل استیوسون با کسب مدال طلای المپیک توکیو، کشتی را در شگفتی کنار گذاشت. او پس از شکست دادن طاها آکگول و جنو پتریاشویلی در مسیر کسب مدال مدعی شد که پادشاه این وزن بوده است. زارع هم همین کار را در اسلو انجام داد و به نظر می‌رسید یک مسابقه بین او و استیوسون مسئله را حل کند اما این موضوع بعید به نظر می‌رسد چرا که کشتی‌گیر آمریکایی کشتی حرفه‌ای را انتخاب کرد.
حالا زارع قهرمان جهان است؛ او پس از کسب عنوان قهرمانی در اسلو در جام بولات تورلیخانوف در آلماتی به رقابت باز می گردد تا دومین عنوان جهانی خود را کسب کند. زارع می‌داند تیم ایران چه چیزی را می‌خواهد و می‌تواند به عنوان مدعی کسب مدال طلا معرفی شود البته یک شروع مطمئن در آلماتی می‌تواند راه را برای یک سال پربار هموار کند.
امیرحسین زارع در این باره گفت: آلماتی همه چیز نیست. ما باید به ایران برگردیم و در انتخابی تیم ملی شرکت کنیم. من باید بیشتر تمرین کنم.
زارع حالا به عنوان قهرمان جهان جزو مثلث طلایی ایران در آلماتی خواهد بود. در ابتدا به دلیل مصدومیت حضور او در آلماتی در هاله‌ای از ابهام بود اما انتظار می‌رود او در وزن 125 کیلوگرم قهرمان شود. این رویداد فرصتی برای زارع است تا در رده‌بندی به دو کشتی گیر برتر یعنی آکگول و پتریاشویلی نزدیک و قهرمان مسابقات جهانی صربستان شود.
سنگین‌وزن ایران در ادامه صحبت‌هایش گفت: بازگشت و برنده شدن مهم است؛ من زیر نظر بهترین مربیان تمرین خواهم کرد و امیدوارم این به من کمک کند تا دوباره مدال طلا را در مسابقات جهانی کسب کنم.
 

 
https://mardomefarda.ir/vdcj.yeofuqe8osfzu.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما