تاریخ انتشار :شنبه ۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۴
جالب است ۰
آدام سندلر چهره‌ای شناخته‌شده برای طرفداران فیلم‌های کمدی است. این هنرپیشه موفق، در چند دهه اخیر آثار بامزه‌ای روانه بازار کرده است.
معرفی فیلم «زرنگ‌بازی» برای طرفداران آدام سندلر
به گزارش مردم فردا، اخیراً نیز سندلر با بازی در فیلم جواهرات تراش‌نخورده ثابت کرد که در کنار آثار کمدی، یدطولایی برای بازی در نقش‌های جدی و تحسین‌برانگیز دارد. در این بین سندلر در ۲۰۲۲ سراغ دنیای ورزش رفت تا اثری کمدی درام در حوزه بسکتبال روانه سالن‌های سینما کند. این فیلم زرنگ‌بازی (Hustle) نام دارد و در کنار هنرپیشه ترازاولی مانند آدام سندلر، لبران جیمز، ستاره بی‌چون‌و‌چرای بسکتبال چند سال اخیر تهیه‌کنندگی آن را بر عهده گرفته است. فیلم زرنگ‌بازی، داستانی جالب و روایتی مخاطب‌پسند دارد. در نتیجه توانسته فروش خوبی را تجربه کند. از آنجایی که می‌دانیم آدام سندلر، طرفداران زیادی در بین مخاطبین ما دارد، اکران جدیدترین فیلم این هنرپیشه را به فال نیک گرفتیم تا با هم نگاهی به داستان فیلم زرنگ‌بازی بیندازیم. در پایان نیز عوامل این اثر را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم زرنگ‌بازی
آدام سندلر در فیلم زرنگ‌بازی، نقش استنلی شوگرمَن را ایفا می‌کند. شوگرمن، مربی بسکتبالی است که اخیراً موفقیت‌های چندانی به دست نیاورده و روزگار خوبی را سپری نمی‌کند. در این بین شوگرمن به اسپانیا می‌رود. او به طور اتفاقی با نوجوانی بسکتبالیست آشنا می‌شود که استعداد چشمگیری در این حرفه دارد. وی با توجه به سابقه‌ مربی‌گری خود، تشخیص می‌دهد که آینده این نوجوان بسیار درخشان است. در نتیجه به این نوجوان پیشنهاد می‌دهد تا در تیمی که شوگرمن مربی آن است، مشغول بازی شود. در این بین دیگر اعضای تیم نظر مساعدی با حضور این نوجوان ندارند. اعضای این تیم بسکتبال بر این باور هستند که حضور این بازیکن جدید، نه‌تنها به سود تیم نیست، بلکه باخت‌های بیشتری را برای این تیم رقم می‌زند. با این حال اسنتلی شوگرمن که به استعداد این نوجوان ایمان دارد، با اصرار تمام شرایط را برای بازی وی در تیم مهیا می‌‌کند. نوجوانی که از وی صحبت می‌کنیم نیز تمامی تلاش خود را به خرج می‌دهد تا شایستگی‌ خود را به دیگران اثبات کند. با ادامه داستان، مشکلات مختلفی بر سر راه این نوجوان و مربی وی قرار می‌گیرد، اما آن‌ها سخت تلاش می‌کنند تا این مشکلات را از سر راه بردارند و تیمشان را به صدر جدول رقابت‌های بسکتبال برسانند.

هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم زرنگ بازی
برای شما گفتیم که آدام سندلر، نقش اول را در فیلم زرنگ بازی ایفا می‌کند. در کنار این هنرپیشه پرطرفدار، چهره‌های شاخص دیگری مانند کوئین لطیفه، بِن فاستر، جانچو و رابرت دوال نیز در فیلم زرنگ‌بازی هنرنمایی کرده‌اند. جرمی زاگار، جدیدترین اثر آدام سندلر را کارگردانی کرده است. آثار چندان مطرحی در کارنامه جرمی زاگار مشاهده نمی‌شود. با این حال با توجه به فروش چشمگیر فیلم زرنگ‌بازی، می‌توان گفت که زاگار برای این فیلم چیزی کم نگذاشته است. تایلور ماتِرن و ویل فِتِرز، مشترکاً نگارش فیلمنامه زرگ‌بازی را انجام داده‌اند.
در مجموع باید گفت اگر به دنیای بسکتبال علاقه دارید و از تماشای اثری قهرمان‌پرورانه لذت می‌برید، پیشنهاد می‌کنیم فیلم زرنگ‌بازی را به برنامه فیلم‌های آخر هفته خود اضافه کنید. بدون شک تماشای این اثر برای طرفداران آدام سندلر نیز خالی از لطف نخواهد بود.
https://mardomefarda.ir/vdcb.5b9urhb8wiupr.html
منبع : فیلم مترجم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما