تاریخ انتشار :شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۸
جالب است ۰
انصافاً باید گفت تام کروز یکی از محبوب‌ترین هنرپیشه‌های مردِ حال حاضر است. این هنرمند خوش‌تیپ که به ۶۰‌سالگی نزدیک می‌شود، با حضور در فیلم‌های پرهیجان و اکشن ثابت کرده که سن‌و‌سال، عددورقمی بیش نیست.
معرفی فیلم پرفروش «تاپ گان 2» با بازی تام کروز
به گزارش مردم فردا،با نقش‌آفرینی تام‌ کروز در مجموعه فیلم‌های ماموریت غیر ممکن به‌خوبی آشنا هستیم و می‌دانیم که این هنرپیشه، بیشتر بدلکاریهای فیلمهایش را شخصاً انجام می‌دهد. به همین دلیل است که طرفداران تام کروز برای اکران اثر جدیدی از این هنرپیشه روزشماری می‌کنند. یکی از این آثار که به‌تازگی اکران‌شده و سروصدای بسیاری به‌راه انداخته، فیلم تاپ گان ۲ است. این فیلم درواقع دنباله‌ای برای فیلم نسبتاً قدیمی تاپ گان است که حدود ۳۵ سال پیش تام کروز در آن بازی می‌کرد. تاپ گان ۲ پس از اکران به‌سرعت به یکی از پرفروش‌ترین آثار تام کروز تبدیل شد. از آنجایی که مطمئن هستیم با ما هم عقیده‌اید که از کنار فیلم‌های تام کروز به‌راحتی نمی‌توان گذشت، اکران فیلم تاپ گان ۲ را بهانه‌‌ای دیدیم برای معرفی کوتاه این اثر. در پایان نیز با هم نگاهی به فهرست هنرپیشه‌‌ها و عوامل فیلم تاپ گان ۲ میندازیم.

ماجرای فیلم تاپ گان ۲ از چه قرار است؟اگر تاپ گان یک را دیده باشید، حتماً به خاطر دارید که تام کروز در این فیلم نقش پیت، خلبانی زبده را ایفا می‌کرد. پیت حدود ۳۰ سال در نیروی هوایی آمریکا خدمت می‌کند و به وی لقب ماوریک می‌دهند. با توجه به اینکه سن‌و‌سالی از پیت گذشته، به وی پیشنهاد ارتقا درجه می‌دهند. با این حال ماوریک که سودای آسمان در سر دارد، از این پیشنهاد سر باز می‌زند. در این بین یکی از دوستان قدیمی پیت، به وی پیشنهاد آموزش خلبانی به جوان‌ها را می‌دهد. پیت این پیشنهاد را قبول می‌کند تا به بهانه آموزش خلبانی، دوباره در کابین هواپیما قرار بگیرد و دل آسمان را بشکافد. در ادامه داستان، اتفاقهای هیجان‌انگیزی برای پیت میفتد تا این خلبان کارکشته دوباره با جنگنده شکاری به مصاف خطر برود. داستان تاپ گان ۲ شاید در نگاه اول معمولی به نظر برسد، اما این داستان به اندازه‌ای با جلوه‌‌های ویژه باشکوه روایت شده که مخاطب تا آخرین لحظه از فیلم چشم بر نمی‌دارد. از طرف دیگر تماشای تاپ گان ۲، یادآور خاطره‌های خوش طرفداران تام‌ کروز با فیلم تاپ گان یک است.

هنرپیشه‌ها و عوامل فیلم تاپ گان ۲
ستاره بی‌چون‌و‌چرای فیلم تاپ گان ۲ که به آن تاپ گان ماوریک هم گفته می‌شود، تام کروز است. در کنار این فوق ستاره، مایلز تلر، جنیفر کانلی، جان هم و گلن پاول نیز حضور دارند. اد هریس و وال کیلمر از دیگر هنرپیشه‌های فیلم تاپ گان ۲ به حساب می‌آیند. موسیقی فیلم تاپ گان ۲ را لیدی گاگا اجرا کرده است. سکان کارگردانی فیلم تاپ گان ۲ در دست‌های توانمند جوزف کوشینسکی قرار دارد. به این ترتیب می‌توان گفت تاپ گان ۲ به لحاظ فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت، چیزی کم‌و‌کسر ندارد و اثری درخور توجه است. این فیلم توانست در مدت کمی به یکی از پرفروش‌ترین آثار تام کروز تبدیل شود.
در مجموع باید گفت مطمئن هستیم علاقه‌مندان تام کروز، فرصت تماشای فیلم تاپ گان ۲ را غنیمتی ارزشمند می‌دانند. بدون شک مشاهده این فیلم برای افرادی که تاپ گان یک را دیده‌اند نیز خاطره‌های شیرینی را زنده خواهد کرد. تماشای فیلم تاپ گان ۲ به علاقه‌مندان پرواز و فیلم‌های هیجان‌انگیز نیز پیشنهاد می‌شود.
https://mardomefarda.ir/vdcgn79q.ak9zw4prra.html
منبع : فیلم مترجم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما