تاریخ انتشار :شنبه ۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۸
جالب است ۰
در ادامه مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا سه نماینده کشورمان در سنگین وزن فردا یکشنبه پنجم تیرماه به مصاف رقبای خود می‌روند.
برنامه مبارزات سه نماینده ایران در روز سوم
به گزارش مردم فردا،بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا با حضور ۲۹۹ تکواندوکار از ۳۴ کشور جمعه سوم تیرماه در بخش کیوروگی به میزبانی کره جنوبی در سالن «هوبان» شهر چانچئون آغاز شده است.
تا پایان مبارزات روز دوم هفت تکواندوکار کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند که هر هفت تکواندوکار موفق به کسب مدال شده اند. یک طلا، چهار نقره و دو برنز حاصل تلاش نمایندگان کشورمان بوده است. است. ناهید کیانی یک طلا، میرهاشم حسینی، مهدی حاج موسایی، مبینا نعمت زاده و نسترن ولیزاده چهار مدال نقره، زهرا شیدایی و دانیال بزرگی نیز دو مدال برنز باری کشورمان کسب کرده اند.
فردا یکشنبه در ادامه این رقابت‌ها تکواندوکاران اوزان ۸۷- و ۸۷+ کیلوگرم مردان، ۷۳- و ۷۳+ کیلوگرم زنان مسابقات خود را برگزار می‌کنند که تیم ایران سه نماینده در مسابقات روز سوم دارد.
در وزن ۸۷+ کیلوگرم مردان ۸ تکواندوکار حضور دارند که علیرضا نادعلیان در مرحله یک چهارم نهایی «وداح آل احمد» از قطر را پیش رو دارد و در صورت برتری ضمن صعود به نیمه نهایی با برنده مبارزه افغانستان و ازبکستان برای رسیدن به فینال مبارزه می‌کند.
در وزن ۷۳- کیلوگرم زنان نیز هفت تکواندوکار ثبت نام کرده اند که زهرا پور اسماعیل ابتدا «راما ابوالراب» از اردن را پیش رو دارد و در صورت برتری در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده تکواندوکاران کره جنوبی و چین خواهد رفت.
اکرم خدابنده هم در وزن ۷۳+ کیلوگرم در اولین دیدار «الیسه علی سار» از سوریه را پیش رو خواهد داشت و در ادامه باید با یکی از تکواندوکاران ازبکستان، چین یا کویت پیکار کند.
این دوره از مسابقات تا روز دوشنبه ششم تیرماه در کره جنوبی ادامه خواهد داشت.
 

 
https://mardomefarda.ir/vdcc.xqoa2bqssla82.html
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما