تاریخ انتشار :شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۰
جالب است ۰
مربی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر کشورمان در آستانه برگزاری آخرین اردوی تیم ملی پیش از اعزام به دیدارهای جهانی گفت: برای کسب بهترین نتیجه راهی مسابقات جهانی مقدونیه می‌شویم.
برای بهترین نتیجه به مسابقات جهانی می‌رویم/ همه تیم‌ها آماده‌اند
به گزارش مردم فردا،نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان دختر جهان برای اولین بار با حضور ۳۲ تیم و با افزایش هشت تیم نسبت به ادوار گذشته قرار است از ۸ تا ۱۹ مردادماه به میزبانی کشور مقدونیه شمالی برگزار شود.
تیم هندبال نوجوانان دختر کشورمان که برای نخستین بار در تاریخ یک رشته تیمی زنان با کسب عنوان قهرمانی جواز حضور در دیدارهای جهانی را کسب کرده است در دور مقدماتی و در مرحله گروهی با تیم‌های سنگال، ازبکستان و مقدونیه شمالی هم گروه است.
فاطمه محمدخانی مربی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر کشورمان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص روند برگزاری اردوهای تیم پیش از اعزام به این رویداد گفت: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا چند اردوی خوب داشتیم و در این مدت دو سه اردوی خوب و حتی یک اردوی مشترک با تیم جوانان که تجربه حضور در مسابقات جهانی را داشتند برگزار کردیم.
وی ادامه داد: قرار است در یکی دو روز آینده آخرین اردوی متصل به اعزام تیم هم در تهران برپا شود و در نهایت اواخر هفته جاری تیم راهی مسابقات قهرمانی جهان شود.
سرمربی تیم هندبال زنان نوجوان کشورمان در ادامه به تیم‌های هم گروه ایران هم اشاره کرد و افزود: ما با تیم ازبکستان هم گروه هستیم. با این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا بازی داشتیم و شناخت کاملی نسبت به این تیم داریم. دو تیم سنگال و مقدونیه شمالی هم، تیم‌های دیگر هم گروه ما هستند. بازی‌های این دو تیم را دیده‌ایم و بازی‌ها را آنالیز کرده و براساس بازی آنها تمرینات نهایی را برنامه ریزی کردیم.
وی با تاکید بر اینکه ما وارد یک میدان بزرگ خواهیم شد، گفت: به هر حال همه تیم‌ها برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان تمرینات خود را انجام داده‌اند. این میدان بزرگ جهانی است و همه برای این می آیند که نتیجه خوبی کسب کنند. ما برای اولین بار است که تجربه حضور در این رقابت‌ها را کسب می‌کنیم و قطعاً حضورمان در مسابقات جهانی تجربه بزرگی برای تیم نوجوانان و آینده هندبال زنان ایران است.
محمدخانی ادامه داد: ما در مسابقات قهرمانی آسیا نتیجه خوبی گرفتیم و امیدواریم در آوردگاه جهانی هم نتیجه در خور شأن ورزش زنان ایرانی بگیریم.
وی در مورد برنامه‌های تدارکاتی تیم هم گفت: ما چند بازی با تیم جوانان داشتیم و همین طور بازی با تیم بزرگسالان که به زودی راهی مسابقات کشورهای اسلامی می‌شود. دراین بازی‌ها نقاط ضعف و قدرت بچه‌ها را شناسایی کرده و تمرکزمان بر روی رفع نواقص و تقویت نقاط قوت مان بود تا با سطح آمادگی بیشتری راهی دیدارهای جهانی شویم.
https://mardomefarda.ir/vdcaaun6.49nww15kk4.html
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما