تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۰
جالب است ۰
یک صفحه نقل و انتقالاتی پورتو ادعای جالب و هیجان انگیزی را مطرح کرده است: اورتون برای جانشین ریچارلیسون، به دنبال طارمی است. پورتو طی روزهای گذشته از لباس های اول و دوم خود رونمایی کرد اما اتفاقی که در این مراسم رخ داد، عدم حضور مهدی طارمی در تصاویر منتشره از سوی باشگاه پورتو است. مسئله ای که باعث شد برخی گمانه زنی ها درباره احتمال یک انتقال جذاب به گوش برسد.
طارمی در اورتون؛ او جانشین ریچارلیسون می‌شود؟
به گزارش مردم فردا،ریچارلیسون ملی پوش 25 ساله و برزیلی اورتون مدنظر تیم های لندنی قرار گرفته است. چلسی پیشتاز رقابت برای جذب این بازیکن است هر چند که تاتنهام و آرسنال نیز به این بازیکن علاقه مند هستند و قصد دارند او را به تیم خود ببرند.
احتمال انتقال این بازیکن به یکی از سه تیم لندنی، باعث شده تا مدیران اورتون به دنبال جذب جایگزین مناسبی برای ستاره تیمشان باشند. آنها فروش ریچارلیسون که تا سال 2024 با آنها قرارداد دارد را دور از ذهن نمی دانند و از اکنون در لیست خود چند بازیکن را اولویت بندی شده برای جایگرینی مهاجم برزیلی در نظر گرفته اند.
هر چند که رسانه معتبری در انگلیس درخصوص لیست احتمالی اورتون برای جانشینی ریچارلیسون خبری را منتشر نکرده اما صفحه هواداری پورتو به زبان فرانسوی که به نقل و انتقالات این باشگاه پرتغالی می پردازد، مدعی شده که طارمی می تواند جانشین ستاره برزیلی اورتون شود.
این صفحه درخصوص نقل و انتقالات پورتو چند خبر را به اشتراک گذاشت و نوشته است که خروج ویتینیا از پورتو تقریبا قطعی است، ضمن اینکه برایتون و منچستر یونایتد نیز زیدو سانوسی و اوا نیلسون را زیر نظر دارند. مهدی طارمی هم در لیست جانشینان احتمالی ریچارلیسون در اورتون قرار دارد.
طارمی که فصل رویایی را در پورتو سپری کرد، علاقه زیادی به حضور در لیگ برتر انگلیس دارد. از چند ماه پیش اخباری درخصوص علاقه تیم های لیگ جزیره به این مهاجم بوشهری منتشر شد که هیچ گاه نامی از تیم خواهان او رسانه ای نشد.
بازیکن ایرانی پورتو هفته قبل مورد توجه فنرباغچه قرار گرفته بود که اخبار مذاکره برای جذب او از سوی مالک پورتو تکذیب شد. حالا اخباری نیز درباره احتمال حضور او در اورتون به گوش می رسد که شرط آن، فروش ریچارلیسون به یکی از سه تیم چلسی، آرسنال و تاتنهام عنوان شده است.
به هر شکل باید دید چه سرنوشتی در انتظار طارمی است. از زمستان گذشته تاکنون ستاره هایی مانند فابیو ویرا (آرسنال)، لوئیز دیاز (لیورپول) خسوس کرونا (سویا) و سرجیو اولیویرا (رم) از پورتو جدا شده اند و اکنون نیز ویتینیا، اوا نیلسون و سانوسی در آستانه جدایی هستند و ممکن است که طارمی نیز راهی تیم دیگری شود.
https://mardomefarda.ir/vdcg.x9yrak9ztpr4a.html
منبع : ورزش 3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما