تاریخ انتشار :جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۰۰
جالب است ۰
باشگاه اورتون قصد دارد ایسکو، هافبک سابق رئال مادرید، را که در حال حاضر بازیکن آزاد است به خدمت بگیرد.
مقصد هافبک سابق رئال‌مادرید مشخص شد
به گزارش مردم فردا،با اینکه پنجره نقل و انتقالات زمستانی اروپا به پایان رسیده ولی اورتون قصد دارد ایسکو، ستاره سابق رئال مادرید، را به خدمت بگیرد.
ایسکو در حال حاضر بازیکن آزاد است و به همین علت اورتون حتی بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات می‌تواند او را به تیم خود اضافه کند.
درحالیکه در ساعات پایانی نقل و انتقالات ژانویه به نظر می‌رسید همه چیز مهیای پیوستن ایسکو به یونیون برلین در آلمان است اما در نهایت این انتقال انجام نشد و ایسکو در حال حاضر بازیکن آزاد است. طبق قانون فوتبال انگلیس باشگاه‌های لیگ برتری می‌توانند حتی بعد از بسته شدن پنجره با بازیکنانی که آزاد هستند مذاکره کنند.
روزنامه انگلیسی تایمز اعلام کرد اورتون که در ژانویه امسال هیچ بازیکنی به خدمت نگرفت برای جلوگیری از وارد شدن به منطقه خطر سقوط به دنبال یک هافبک باتجربه و خلاق می‌گردد و ایسکو را بهترین گزینه می‌داند.
اورتون روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. آنها اخیرا سرمربی‌شان فرانک لمپارد را اخراج کرده و در آخرین روزهای نقل و انتقالات زمستانی شان دایش را به جای او منصوب کردند. دایش در بدو ورود به اورتون بهترین بازیکن خود آنتونی گوردون را از دست داد و او راهی نیوکسل شد.
https://mardomefarda.ir/vdcf0jdy.w6dvmagiiw.html
منبع : ورزش3
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما