تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۰۰
جالب است ۰
افشاگر مطرح Greymon55 ادعا کرده AMD کارت گرافیک‌های سری Radeon 7000 خود را در روزهای ابتدایی آبان ماه معرفی خواهد کرد. این یعنی خوره‌های سخت‌افزار یک فصل رونمایی هیجان انگیز را پیش رو خواهند کرد.
تاریخ معرفی کارت گرافیک‌های Radeon 7000 مشخص شد
به گزارش مردم فردا،یکی از افشاگران مطرح پیش‌بینی کرده کارت گرافیک‌های Radeon 7000 شرکت AMD به زودی و در روزهای ابتدایی آبان ماه معرفی خواهند شد. 

هرچند این تاریخ را نباید قطعی دانست، بازه میان آبان و آذر ماه را باید تاریخ به نسبت دقیقی برای عرضه پردازنده‌های گرافیکی مبتنی بر RDNA 3 به شمار آورد.

قبل از این، AMD پردازنده‌های Ryzen 7000 خود را به بازار خواهد فرستاد تا ریزمعماری پردازشی Zen 4 نیز کار خود را آغاز نماید. این یعنی AMD در دو ماه نسل بعدی پلتفرم دسکتاپی خود را بروز خواهد کرد.

بر اساس شایعات، عرضه ریزمعماری RDNA 3 با پردازنده گرافیکی Navi 31 برای سری Radeon 7900 آغاز خواهد شد. بعد از آن نوبت به Navi 31 و Navi 32 خواهد رسید. 

با این حال تمامی توجه به AMD معطوف نخواهد ماند؛ اینتل هم قصد دارد به زودی کارت گرافیک‌های سری Arc خود را به بازار جهانی بفرستد. پردازنده‌های نسل سیزدهمی Raptor Lake-S این شرکت نیز با معماری Intel 7 و تا 24 هسته در تابستان معرفی خواهند شد.

انتظار می‌رود انویدیا نیز سری GeForce RTX 40 خود یا همان Ada Lovelace را در مهر یا آبان ماه معرفی کند. این موضوع بستگی به اتمام بخش زیادی از موجودی سری RTX 30 دارد. 

در ادامه تاریخ احتمالی معرفی مهم‌ترین محصولات سخت‌افزاری سه شرکت AMD، اینتل و انویدیا را به صورت خلاصه مرور می‌کنیم.

AMD

پردازنده‌های Ryzen 7000: ابتدای مهر تا اواسط آبان ماه
گرافیک Radeon 7000: ابتدای آبان تا اواسط آذر ماه
اینتل

سری Arc برای دسکتاپ: اواخر تابستان
نسل سیزدهم Raptor Lake-S: شهریور یا مهر ماه
انویدیا

RTX 4090: شهریور یا مهر ماه
RTX 4080: مهر یا آبان ماه
RTX 4070: آبان و آذر ماه
RTX 4060: دی ماه
https://mardomefarda.ir/vdce.x8vbjh8fn9bij.html
منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین