تاریخ انتشار :چهارشنبه ۷ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰
جالب است ۰
انویدیا از سال گذشته محصولات گرافیکی خود با معماری Ada Lovelace را به بازار فرستاده و به نظر می‌رسد تا سال 2025 خبری از محصولات جدید نخواهد بود. اطلاعات جدیدی از نقشه راه انویدیا منتشر شده که زمان عرضه نسل بعدی محصولات گیمینگ، AI و پردازش دقیق این شرکت را فاش کرده است. با شهر سخت افزار همراه باشید.
تا سال 2025 منتظر نسل بعدی کارت‌های گرافیک انویدیا نباشید
به گزارش مردم فردا،یک نقشه راه جدید از شرکت انویدیا منتشر شده که زمان عرضه نسل بعدی کارت های گرافیک همچنین پردازنده‌های این شرکت را مشخص می‌کند. تیم سبز تنها عرضه محصولات گرافیکی سری Blackwell خود برای کاربردهای هوش مصنوعی در سال 2024 را تایید کرده بود. 
نقشه راه انویدیا برای کارت های گرافیک گیمینگ
بر اساس گزارش وبسایت HardwareLuxx، نسل بعدی کارت‌های گرافیک انویدیا در اسناد منتشر شده Ada Lovelace-Next نام گرفته و قرار است یک سال بعد از پردازنده‌های گرافیکی سری Blackwell عرضه شود. با این وجود محصولات گرافیکی گیمینگ انویدیا در نسل کنونی به صورت کامل عرضه نشده‌اند و این شرکت می‌تواند در طول سال آینده میلادی آن‌ها را به بازار بفرستد.

انویدیا در حال حاضر با کارت گرافیک RTX 4090 قدرتمندترین محصول گرافیکی مخصوص گیمینگ بازار را در اختیار دارد و احتمالاً در آینده کارت گرافیک RTX 4090 Ti نیز به سبد انتخاب گیمرهای بالا رده وارد خواهد شد. 

چندین محصول دیگر مبتنی بر پردازنده‌های گرافیکی AD104 ،AD103 و AD105 با تعداد هسته‌های بیشتر، حافظه ویدئویی بالاتر و پسوند Ti یا SUPER، در صف ورود به بازار قرار دارند. از دیگر محصولات حاضر در نقشه راه انویدیا می‌توان به پردازنده‌های Grace Next مجهز به هسته‌های Arm نام برد که آن‌ها نیز در سال 2025 به بازار خواهند آمد.
https://mardomefarda.ir/vdcc41qs.2bqoi8laa2.html
منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما