تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۰
جالب است ۰
شیائومی از چند روز گذشته اطلاعاتی در مورد گوشی Poco F4 5G منتشر کرده و حال جزئیات بیشتری از این گوشی هوشمند بالا رده منتشر شده است.
گوشی Poco F4 5G با 12 گیگابایت رم به میدان می‌آید
به گزارش مردم فردا،پوکو تیزرهای تبلیغاتی زیادی از گوشی Poco F4 منتشر کرده و تجهیز آن به تراشه Snapdragon 870 را تایید کرده است.

این گوشی همچنین از قابلیت LiquidCool 2.0 برای خنک کردن خود استفاده خواهد کرد. امروز پوکو اعلام کرده که گوشی Poco F4 5G از 12 گیگابایت رم LPDDR5 و حافظه UFS 3.1 بهره‌مند خواهد شد.

گوشی پوکو F4 به عقیده بسیاری نسخه‌ای دیگر از گوشی Redmi K40S با دوربین اصلی دارای رزولوشن بیشتر (64 مگاپیکسل در مقابل 48 مگاپیکسل) به شمار می‌آید. این دوربین از فناوری لرزش‌گیر نوری نیز برخوردار خواهد بود.



پیش از این نسخه 8 گیگابایتی گوشی Poco F4 در پلتفرم گیک‌بنچ مشاهده شده است. گوشی Redmi K40S توسط شیائومی در ابتدای سال جاری میلادی معرفی شد. این گوشی یک نمایشگر 6.67 اینچی دارد که قادر است تصاویر را با رزولوشن +FULL HD برای کاربران به نمایش بگذارد.

پوکو برای ساخت این گوشی از یک پنل AMOLED با پشتیبانی از نرخ بروزرسانی 120 هرتزی استفاده کرده است. ثبت تصاویر سلفی نیز بر عهده دوربین 20 مگاپیکسلی قرار دارد.

از دیگر خصوصیات این دستگاه می‌توان به حسگر اثر انگشت در کناره دستگاه و بلندگوهای استریو اشاره کرد. تامین انرژی سخت‌افزار قدرتمند Poco F4 توسط باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی صورت می‌پذیرد. این باتری از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌نماید.
https://mardomefarda.ir/vdcf.1dciw6dt0giaw.html
منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین