تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۰۰
جالب است ۰
طبق اعلام رسمی شیائومی، هفته‌ی آینده در جریان نمایشگاه MWC از گوشی‌های پوکو X4 پرو و پوکو M4 پرو ۴G رونمایی می‌شود ولی حالا به لطف آمازون فرانسه، می‌توانیم با خیال راحت به تمام مشخصات و ویژگی‌های ظاهری گوشی پوکو X4 پرو بپردازیم.
رندرهای رسمی شیائومی پوکو X4 پرو را ببینید
به گزارش مردم فردا،کاربران برای خرید پوکو X4 پرو می‌توانند از بین ۳ رنگ زرد، آبی و مشکی دست به انتخاب بزنند. مانند بسیاری از دیگر گوشی‌های این برند، این بار هم ماژول دوربین بخش بزرگی از قسمت فوقانی پنل پشتی را پوشش داده که لوگوی پوکو با ابعاد بزرگی روی آن قرار گرفته است. در سمت راست بخش پایینی این ماژول می‌توانیم عبارت ۱۰۸ مگاپیکسل را مشاهده کنیم که طبیعتا به بهره‌گیری این گوشی از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی اشاره دارد. برای پنل پشتی بافت جذابی مورد استفاده قرار گرفته و در قسمت پایینی آن عبارت ۵G به چشم می‌خورد.

شیائومی برای این گوشی از نمایشگر حفره‌دار استفاده کرده و اطراف نمایشگر هم حاشیه‌های بسیار باریکی به چشم می‌خورند. در ضمن حسگر اثر انگشت مانند بسیاری از گوشی‌های میان‌رده در لبه‌ی کناری قرار گرفته است. همانطور که احتمالا می‌دانید، این گوشی همان ردمی نوت ۱۱ پرو ولی با طراحی جدید است و به همین خاطر بین این دو گوشی از نظر سخت‌افزاری تفاوت خاصی دیده نمی‌شود.

گفته می‌شود پوکو X4 پرو از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با رزولوشن FHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. همچنین به لطف قرارگیری شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس ۵، سطح محافظت بالایی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. متاسفانه برخلاف برخی گوشی‌های جدید که از همان ابتدا همراه با اندروید ۱۲ به دست کاربران می‌رسند، این گوشی در ابتدا از اندروید ۱۱ بهره می‌برد.

در پنل پشتی آن به غیر از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی می‌توانیم به اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی اشاره کنیم. در حفره‌ی نمایشگر هم یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دیده می‌شود. قلب تپنده‌ی آن چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ است که در کنار آن ۶ و ۸ گیگابایت رم انجام وظیفه می‌کنند. البته کاربران برای خرید این گوشی باید به فقط ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بسنده کنند. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توانیم به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۶۷ واتی اشاره کنیم.

باید خاطرنشان کنیم سال گذشته پوکو X3 پرو با چیپست اسنپدراگون ۸۶۰ راهی بازار شد و این یعنی نسل بعدی گوشی موردنظر از لحاظ قدرت سخت‌افزاری حرف کمتری برای گفتن دارد. اما از سوی دیگر این گوشی جدید روی هم رفته گوشی جذاب‌تری محسوب می‌شود و احتمالا می‌تواند توجه کاربران زیادی را جلب کند. در سایت آمازون فرانسه برای این گوشی قیمت ۳۵۰ یورو (۳۹۶ دلار) ثبت شده ولی ممکن است این قیمت نهایی نباشد و در نهایت با قیمت دیگری روبرو شویم.
https://mardomefarda.ir/vdcg.q9trak9t3pr4a.html
منبع : مجله دیجی کالا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما