تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۳
جالب است ۰
سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر گفت: برخی بازیکنان را نداریم اما با تیم اصلی به مصاف ایران می‌رویم.
الجزایر با تیم اصلی آمده است؛ ایرانی ها قدرتمند هستند
به گزارش مردم فردا،جمال بلماضی درباره اینکه برخی معتقد هستند تیم الجزایر که برای برگزاری بازی با ایران به دوحه آمده به این دلیل که برخی نفرات اصلی اش را در اختیار ندارد، تیم اصلی این کشور نیست، اظهار داشت: البته که بعضی از بازیکنان را در اختیار نداریم. اما این تیم ملی ماست و نزدیک ۳۰ بازیکن داریم. تیم خوبی برای روبرو شدن با ایران در بازی فردا داریم. این را هم می‌دانم که تیم ملی ایران تیم بزرگی هست. 
 وی درمورد تعداد بازیکنان غایب از ترکیب اصلی الجزایر برای بازی با ایران گفت: بازیکن فیکس وجود ندارد. همانطور که گفتم ما ۴۵ بازیکن داریم که رقابت می‌کنند برای مثال ریاض محرز به خاطر مصدومیت نیست. اما همه بازیکنان را داریم و از آنها استفاده می‌کنیم. 
سرمربی تیم ملی الجزایر عنوان کرد: همیشه پیش می‌آید بازیکنانی را که از آنها استفاده می‌کنیم در اختیار نداشته باشیم اما آنها را جایگزین می‌کنیم. این تیم ملی است، نه یک باشگاه.
بالماضی درخصوص شناخت خود از تیم ملی ایران عنوان کرد: بازی بزرگی است زیرا ایران حریف دشواری است. آنها را خیلی خوب می‌شناسم. به عنوان سرمربی تیم ملی و باشگاه الدحیل با آنها و باشگاه‌های ایرانی از جمله سپاهان و پرسپولیس بارها بازی کردم. بنابراین دقیقا آنها را می‌شناسم و می‌دانم بازیکنان قدرتمندی دارند که در جام جهانی هم بازی کرده‌اند.
وی افزود: من نسبت به ایران ذهنیت خوبی دارم چون آنها تیمی قدرتمند و هماهنگ هستند. آنها غالبا بر قدرت بدنی تیم متکی هستند همچنین بازیکنان باتجربه و خبره ای در ترکیب دارند.
سرمربی الجزایر نسبت به ترکیب تیمش در این بازی، گفت: در این بازی به تمام بازیکنانی که به همراه خود داریم فرصت بازی می دهیم تا بتوانند در این بازی خود را تست کنند.
https://mardomefarda.ir/vdch.-n6t23nmqftd2.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما