تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۰
جالب است ۰
خبرگزاری رسمی کره‌شمالی امروز (چهارشنبه) گزارش داد، پیونگ‌یانگ نشست کمیته سیاسی حزب حاکم کارگران را برگزار کرد و درباره برنامه مطرح شده در یکی از نشست‌های کلیدی حزب که اوایل ماه جاری میلادی برگزار شده بود، تصمیم‌گیری کرد.
جلسه کمیته سیاستگذاری کره‌ شمالی بدون "کیم جونگ اون" برگزار شد
به گزارش مردم فردا،به نقل از خبرگزاری یونهاپ، در این گزارش خبرگزاری کی‌سی‌ان‌ای آمده است: جو یونگ-وون، دبیر امور سازمانی کمیته مرکزی حزب حاکم کارگران کره شمالی ریاست نشست روز سه‌شنبه این کمیته سیاسی را بر عهده داشت.   

این در حالی است که کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در این نشست حضور نداشت.

این نشست کمیته سیاسی در آستانه نشست مجمع عمومی کمیته مرکزی حزب حاکم کارگران برگزار شد که به گفته کره شمالی اوایل ژوئن برای تصمیم‌گیری درباره یک سری موضوعات مهم برگزار می‌شود.

خبرگزاری کی‌سی‌ان‌ای در ادامه این گزارش گفت: در این نشست درباره برنامه پنجمین نشست مجمع عمومی هشتمین کمیته مرکزی حزب تصمیم‌گیری شد و اسناد مهم از جمله گزارش مربوط به بررسی موقت اقدامات برای اجرای سیاست‌های حزب و دولت که قرار است به نشست مجمع عمومی کمیته مرکزی تقدیم شود و فرم مذاکرات و برنامه یک جلسه عمومی گسترده و انتخاب ناظران بررسی و تایید شدند.

این خبرگزاری رسمی کره شمالی هیچ صحبتی درباره تاریخ دقیق برگزاری این نشست مجمع عمومی کمیته مرکزی نکرد اما جلسه روز سه‌شنبه حاکی از آن است که این نشست به زودی برگزار خواد شد.

توجه جهانیان به این نشست قریب‌الوقوع معطوف شده است چرا که می‌تواند سرنخی از مسیرهای سیاسی کره شمالی در بحبوحه مذاکرات اتمی متوقف شده با آمریکا و همچنین بحران کووید ۱۹ و نشانه‌ها از یک آزمایش اتمی احتمالی بدهد.
https://mardomefarda.ir/vdcc.eq4a2bq01la82.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین