تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۰
جالب است ۰
وزیر دفاع یمن با تایید اینکه نیروهای ائتلاف متجاوز از آتش بس برای نظم بخشیدن به صفوف خود و اجرای نقشه‌های خصمانه خود استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی به دستورات رهبر جنبش انصارالله برای مقابله با هر شرایط اضطراری کاملاً آماده و پایبند هستند.
وزیر دفاع یمن: برای هر شرایطی کاملا آماده هستیم
به گزارش مردم فردا،به نقل از العهد، ناصر العاطفی، وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن، سه شنبه در بیانیه‌ای تاکید کرد که نیات نیروهای متجاوز در سطوح نظامی و بشردوستانه، توطئه خود را از طریق مبارزه و مخالفت با تمام گام‌ها و ابتکارات صلح که خواستار پایان دادن به جنگ تجاوزکارانه است، آشکار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح یمن با استقامت و صبر در مواضع اعلام شده به دستورات رهبر انصارالله یمن پایبند هستند.

 العاطفی گفت: امیدوار بودیم که آتش بس سازمان ملل آغازی برای پایان دادن به تجاوز و محاصره و ایجاد گام‌های مبتنی بر اعتماد و احساس مسئولیت باشد، اما با توجه به واقعیت‌های میدانی متوجه شدیم که متجاوزان به شرایط آتش بس پایبند نیستند و این نشان می‌دهد که ما با دشمنی روبرو هستیم که به زبان صلح اعتقادی ندارد و رویکرد جنایتکارانه و نفرت عمیق او از مردم ما در همه رفتارهایش او را کنترل می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای متجاوز با سوء‌استفاده از آتش بس، صفوف نظامیان خود را بازیابی می‌کنند و نقشه‌ها و سناریوهای خصمانه خود را که امروز با نام های مختلف از جمله "شورای ریاستی یمن" در حال وقوع است، اجرا می‌کند.

العاطفی ادامه داد: برای مقابله با هر شرایط اضطراری و همه گزینه‌های نظامی کاملا آماده هستیم و می‌توانیم در صلح یا جنگ حقوق خود را بگیریم.
https://mardomefarda.ir/vdcc.sq4a2bqixla82.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین