تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۰
جالب است ۰
بهترین‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال مشخص شدند.
رونمایی از ترین‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر
به گزارش مردم فردا،رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر اگرچه به‌خاطر آلودگی هوا و تعویق مسابقات به‌صورت کاملا پراکنده و در روزهای مختلف برگزار شد، اما اتفاقات جالب و جذابی را در خود داشت.
در این هفته بازی‌های حساسی برگزار شد و نتایج عجیبی نیز رقم خورد. نتایجی مثل برد 3 بر صفر فولاد مقابل سپاهان و یا قطعی شدن سقوط شهرخودرو و فجرسپاسی و بقای نفت مسجدسلیمان.
از این رو سایت یازده به انتخاب ترین‌های این هفته پرداخته که با بررسی آن به نکته‌های جالبی می‌رسیم.
برد پرگل و قاطع فولاد مقابل سپاهان در نبرد بالانشینان جدول رده بندی، باعث شده عنوان بهترین تیم هفته به فولاد خوزستان برسد. اگرچه در بحث مالکیت توپ پرسپولیس با 65 درصد بیشترین مالکیت هفته را داشت یا اینکه سرخ‌پوشان 7 موقعیت گل مقابل شهرخودرو ایجاد کردند اما فولاد از هر نظر عملکرد بهتری نسبت به 15 تیم دیگر داشت و توانست عنوان بهترین تیم را به خود اختصاص بدهد.
نکته قابل توجه این است که ذوب‌آهن در هفته بیست و نهم اگرچه به تساوی بدون گل مقابل نساجی رسید اما با 28 نبرد هوایی موفق و با 16 شوت آمار بیشترین شوت هفته را از آن خود کرد.
در بخش فردی هم مرور نکات مختلف ما را به مسائل جالبی می‌رساند. پیمان رنجبری مهاجم پیکان که تک گل این تیم را مقابل آلومینیوم اراک به ثمر رساند، با 6 شوت به سمت دروازه حریف بهترین آمار را در بین همه بازیکنان لیگ برتر در اختیار دارد. محمد نژاد مهدی با 98 درصد دقت پاس در این بخش بهترین شده است.
در بخش پاس کلیدی مسعود ابراهیم‌زاده دفاع چپ ذوب‌آهن پیشتاز است و امیرحسین حسین زاده با 5 دریبل موفق از همه بازیکنان بهتر عمل کرده است. مرتضی حسین زاده از شهرخودرو با 6 تکل موفق بهترین در این بخش بوده و وحید محمدزاده از آلومینیوم اراک با 5 دفع توپ عملکرد بهتری نسبت به سایر بازیکنان داشته است.
رکورد بیشترین قطع توپ هفته به محمد ستاری مدافع هوادار رسیده که 9 بار موفق شده پاس های بازیکنان گل‌گهر را قطع کند. محمدرضا اخباری هم با 13 مهار در یک مسابقه مقابل فجرسپاسی بهترین گلر این هفته لقب گرفته است. آخرین آمار هم مربوط به نبردهای موفق هوایی است که سعید باقرپسند با 12 بار سرزنی در نبردهای هوایی رکورددار شده است.
در نهایت سایت یازده با در نظر گرفتن همه آمار و ارقام ها و موضوعات مربوط به این هفته، امیرحسین حسین‌زاده هافبک گلزن استقلال را به‌عنوان بهترین بازیکن هفته بیست و نهم انتخاب کرده است. حسین‌زاده که دو گل برای تیمش مقابل مس رفسنجان به ثمر رساند، 4 بار به سمت دروازه حریف شوت زده که دو شوت او در چارچوب بوده و گل شده است. او 5 دریبل موفق داشته و عملکرد فوق العاده‌ای از خود برجای گذاشته است.
https://mardomefarda.ir/vdch.wn6t23nvwftd2.html
منبع : ورزش 3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما