تاریخ انتشار :شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۰
جالب است ۰
ورزشکاران تیم ملی دو ومیدانی بانوان کشورمان توانستند ۷مدال رنگارنگ از مسابقات بین‌المللی آذربایجان کسب و یک رکورد ملی نیز جا به جا کنند.
کسب ۷مدال توسط ملی‌پوشان دوومیدانی بانوان در آذربایجان
به گزارش مردم فردا،ورزشکاران تیم ملی دوومیدانی بانوان کشورمان توانستند ۷مدال رنگارنگ از مسابقات بین‌المللی آذربایجان کسب کرده و یک رکورد ملی نیز جا به جا کنند.
بر همین اساس پریچهر شاهی در رقابت ماده ۱۵۰۰متر با ثبت حد نصاب ۴:۳۴.۱۱۹ و در ماده ۳۰۰۰متر با رکورد ۹:۵۴.۱۱ توانست دو مدال طلا به دست بیاورند و رکورد ملی ماده ۳۰۰۰متر بزرگسالان کشور را نیز که با حد نصاب۱۰:۰۶.۰۱ در اختیار لیلا ابراهیمی بود ارتقاء دهد.
همچنین کژان رستمی در ماده ۴۰۰متر با ثبت حد نصاب ۵۷.۹۷ مدال طلا کسب کرد و در رقابت ماده ۲۰۰متر نیز با ثبت زمان ۲۵.۰۶در جایگاه دوم ایستاد و مدال نقره این مسابقات را از آن خود کرد.
ساناز امیری پور دیگر نماینده کشورمان در این رقابت‌ها بود که توانست در ماده ۱۰۰متر با ثبت رکورد ۱۲.۳۱نایب قهرمان شود و در رقابت ماده ۲۰۰متر نیز با قرار گرفتن در جایگاه سوم و ثبت زمان ۲۵.۵۶ثانیه مدال برنز این ماده را کسب نماید.
در ادامه این رویداد بین‌المللی سارینا ساعدی پرنده جوان و شایسته کشورمان در رقابت ماده پرش سه‌گام با ثبت رکورد ۱۲.۳۸ در جایگاه دوم قرار گرفت و در ماده‌پرش طول نیز با ثبت حد نصاب ۵.۶۹ عنوان چهارم را به دست آورد.
https://mardomefarda.ir/vdcc.mqma2bqo4la82.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما