تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۰
جالب است ۰
رئیس فدراسیون دوومیدانی می‌گوید: استعدادهای خوبی در دوومیدانی داریم و بنابراین نیاز است مربی خارجی جذب کنیم تا به نتایج بهتری در آینده برسیم.
درخواست مهم فدراسیون دوومیدانی از وزارت ورزش چیست؟
به گزارش مردم فردا،هاشم صیامی در مورد حضور دوومیدانی ایران در مسابقات نوجوانان قهرمانی آسیا اظهار داشت: بچه‌ها خیلی خوب کار کردند، ما فکر نمی‌کردیم تا این اندازه مدال بگیریم. پیش بینی ما این بود که 7، 8 مدال بگیریم، اما 13 مدال نتیجه خیلی خوبی بود. نازنین فاطمه عیدیان یکی از استعدادهای ما است و پیش بینی می‌شد که مدال بگیرد که چه خوب که طلا شد و تاریخ سازی کرد.
وی ادامه داد: در پرتاب نیزه هم ورزشکار خوب ما همه را غافلگیر کرد و چند متر بیش از رکورد خود انداخت. با این شرایط مسئولیت ما برای آینده بیشتر می‌شود، چون ورزشکاران پتانسیل و توانایی خود را نشان دادند. باید بپذیریم که ما در رده های پایه به مربیان خارجی نیاز داریم. استعدادهای خوبی در کشور داریم که باید در شرایط و امکانات خوب پرورش داده شوند که مربی هم یکی از آنها است. خوشبختانه باشگاه‌هایی مانند چادرملو و پلمیر خلیج فارس حمایت خوبی دارند و سرمایه گذاری آنها در رده های پایه قابل تقدیر است.
رئیس فدراسیون دوومیدانی با درخواست از وزارت ورزش گفت: خواهش ما از وزارت ورزش این است که از تبصره ماده 14 که مجلس تصویب کرده مانند سایر فدراسیون‌ها، دوومیدانی را هم ویژه ببیند. دوومیدانی بیش از 140 مدال در مسابقات جهانی، آسیایی و المپیک دارد و حتما باید نگاه‌ها ویژه باشد.
صیامی با اشاره به بازسازی مجموعه آفتاب انقلاب عنوان کرد: با دستور وزیر ورزش کار بازسازی آغاز شده و خود سجادی هم حمایت خوبی دارد. دوومیدانی هم باید مانند کشتی کمپی مجهز داشته باشد، چون لیاقتش را دارد. نوسازی خوابگاه ها ابتدا دستور کار است و پس از پیست تارتان نیز تعویض خواهد شد.
https://mardomefarda.ir/vdchmqnz.23nxidftt2.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما