تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۵
جالب است ۰
بر اثر فروریختن بخشی از ساختمان 10طبقه تجاری-اداری متروپل در حال ساخت در خیابان امیری آبادان 11هموطن فوت و 39 نفر مصدوم شدند و همچنین 50 نفر کماکان در زیر آوار هستند و گفته می شود مالک و پیمانکار ساختمان متروپل در این حادثه جان خود را از دست داده است.
آخرین خبر از حادثه متروپل آبادان؛ مالک ساختمان جان خود را از دست داد
به گزارش مردم فردا،*با کشف یک جسد دیگر تعداد کشته ها به ۱۱ نفر رسید.

* دادستان عمومی و انقلاب خوزستان گفت: ۱۰ نفر از عوامل دخیل در حادثه متروپل دستگیر شدند که حسین حمیدپور شهردار فعلی و دو شهردار قبلی در بین ۱۰ فرد دستگیر شده هستند.

*رئیس جمعیت هلال احمر کشور  تعداد کشته ‎شدگان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان را تاکنون ۱۰ نفر عنوان کرد و گفت: تعداد مصدومان این حادثه به ۳۹ نفر افزایش یافته است.

* معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت: پس از ساعت‌ها تلاش امدادگران، خوشبختانه سه مفقودی دیگر که در زیر آوار گرفتار شده بودند زنده خارج شدند.

*رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌ احمر از نجات ۶ نفر توسط سگ‌ها و دستگاه‌های زنده‌یاب هلال‌احمر خبر داد. مهدی ولیپور درباره آخرین وضعیت امدادرسانی به مصدومان حادثه ریزش ساختمان در آبادان که ظهر امروز اتفاق افتاد گفت: ساعتی پیش عملیات امدادونجات در طبقات ساختمان متروپل تمام شده اما عملیات جست‌وجو و نجات توسط نیروهای امدادی و عملیاتی هلال احمر در زیرزمین ادامه دارد.
https://mardomefarda.ir/vdcj.aeafuqeomsfzu.html
منبع : آخرین خبر
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما