کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخرین خبر از حادثه متروپل آبادان؛ مالک ساختمان جان خود را از دست داد

آخرین خبر , 4 خرداد 1401 ساعت 15:15

بر اثر فروریختن بخشی از ساختمان 10طبقه تجاری-اداری متروپل در حال ساخت در خیابان امیری آبادان 11هموطن فوت و 39 نفر مصدوم شدند و همچنین 50 نفر کماکان در زیر آوار هستند و گفته می شود مالک و پیمانکار ساختمان متروپل در این حادثه جان خود را از دست داده است.


به گزارش مردم فردا،*با کشف یک جسد دیگر تعداد کشته ها به ۱۱ نفر رسید.

* دادستان عمومی و انقلاب خوزستان گفت: ۱۰ نفر از عوامل دخیل در حادثه متروپل دستگیر شدند که حسین حمیدپور شهردار فعلی و دو شهردار قبلی در بین ۱۰ فرد دستگیر شده هستند.

*رئیس جمعیت هلال احمر کشور  تعداد کشته ‎شدگان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان را تاکنون ۱۰ نفر عنوان کرد و گفت: تعداد مصدومان این حادثه به ۳۹ نفر افزایش یافته است.

* معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت: پس از ساعت‌ها تلاش امدادگران، خوشبختانه سه مفقودی دیگر که در زیر آوار گرفتار شده بودند زنده خارج شدند.

*رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌ احمر از نجات ۶ نفر توسط سگ‌ها و دستگاه‌های زنده‌یاب هلال‌احمر خبر داد. مهدی ولیپور درباره آخرین وضعیت امدادرسانی به مصدومان حادثه ریزش ساختمان در آبادان که ظهر امروز اتفاق افتاد گفت: ساعتی پیش عملیات امدادونجات در طبقات ساختمان متروپل تمام شده اما عملیات جست‌وجو و نجات توسط نیروهای امدادی و عملیاتی هلال احمر در زیرزمین ادامه دارد.


کد مطلب: 7876

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/7876/آخرین-خبر-حادثه-متروپل-آبادان-مالک-ساختمان-جان-خود-دست

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir