تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۰۰
جالب است ۰
امروز شرکت BOE که یکی از فعالان صنعت تلویزیون و نمایشگر است، از یک تلویزیون اولد (OLED) 95 اینچی با رزولوشن 8K و نرخ نوسازی 120 هرتز رونمایی کرد.
تلویزیون غول پیکر جدید BOE معرفی شد
به گزارش مردم فردا،هرچند در حال حاضر تلویزیون‌های 8K تقاضای بسیار اندکی دارند، اما اینطور که پیداست شرکت BOE معتقد است فروش این محصولات در آینده‌ای نزدیک افزایش خواهد یافت و از این رو چندین تلویزیون 8K جدید رونمایی کرده است.

تلویزیون 95 اینچی جدید این کمپانی دارای رزولوشن 7680 x 4320 پیکسل، کنتراست 1000000:1، عمق رنگن 10 بیتی و نرخ نوسازی 120 هرتز است و 99 درصد فضای رنگ DCI-P3 را پوشش می‌دهد. این محصول همچنین یک فریم بسیار ظریف و نازک دارد که از فاصله‌های نسبتاً دور حتی قابل تشخیص نیست. روشنایی تلویزیون جدید BOE در بالاترین حالت به 800 نیت می‌رسد و در حالت متوسط در حدود 150 نیت بوده که در مقایسه با هم‌رده‌ها بسیار عالی است.

این تلویزیون نیز مانند دیگر محصولات پرچمدار شرکت BOE، یک محصول بسیار بزرگ است که از فناوری Super Large OLED استفاده می‌کند و می‌تواند تصاویر را با کیفیت بسیار خوبی به نمایش بگذارد. متاسفانه در حال حاضر قیمت و زمان عرضه‌ی این تلویزیون مشخص نیست، اما نمی‌توان از چنین محصولی انتظار یک قیمت معقول و مقرون‌به‌صرفه را داشت.

نظر شما در مورد تلویزیون 95 اینچی جدید BOE چیست؟ شما چه قیمتی را برای این محصول پیش‌بینی می‌کنید؟
https://mardomefarda.ir/vdce.n8fbjh8ef9bij.html
منبع : شهر سخت افزار
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما