تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰
جالب است ۰
سامسونگ بزرگ‌ترین تلویزیون OLED تاریخ خود را معرفی کرده است. این تلویزیون 83 اینچی تحت سری S90C به بازار خواهد آمد. نکته جالب را باید استفاده سامسونگ از پنل نمایشگر LG در این تلویزیون دانست. با ادامه مطلب همراه ما باشید.
سامسونگ بزرگ‌ترین تلویزیون OLED خود را معرفی کرد
به گزارش مردم فردا،سامسونگ از بزرگ‌ترین تلویزیون OLED خود رونمایی کرده است. این تلویزیون با ابعادی 83 اینچی تحت سری S90C OLED این شرکت عرضه خواهد. تفاوت اینجاست که بر خلاف مدل‌های 55، 65 و 77 اینچی این محصول که از پنل QD-OLED سامسونگ دسپلی بهره برده‌اند، مدل 83 اینچی با پنل WRGB OLED از LG تولید شده است.

همان‌طور که حدس می‌زنید، برای خرید تلویزیون غول پیکر S90C با ابعاد 83 اینچی، باید هزینه غول‌آسایی نیز پرداخت کنید. سامسونگ برای این تلویزیون قیمت 5400 دلار را در نظر گرفته است. تلویزیون مشابه همین محصول از برند LG نیز 5300 دلار قیمت دارد.

مشخصات تلویزیون 83 اینچی S90C OLED سامسونگ
تلویزیون 83 اینچی S90C OLED سامسونگ به یک پنل 10 بیت WOLED با پشتیبانی از رزولوشن 4K مجهز شده و قادر است تصاویر را با نرخ بروزرسانی 144 هرتزی به نمایش بگذارد. این تلویزیون با فناوری AMD FreeSync Premium Pro و انواع مختلف +HDR10 سازگاری دارد.


تلویزیون 83 اینچی S90C OLED سامسونگ به لطف فناوری بالای خود قادر است از 100 درصد فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی نماید و عمق رنگ مشکی بدون نقصی داشته باشد. این تلویزیون به بلندگوهای 40 واتی 2.1 کاناله مجهز شده و از دالبی آتموس پشتیبانی می‌نماید. همچنین می‌توان در میان انبوه قابلیت‌های صوتی، از آن به عنوان اسپیکر بلوتوثی نیز استفاده کرد.

برای اتصال به دیگر دستگاه‌ها، تلویزیون 83 اینچی S90C OLED سامسونگ به درگاه HDMI 2.1، سه پورت USB تایپ A و پورت اترنت مجهز شده است. این محصول همچنین از وای فای 5، بلوتوث 5.2 و قابلیت‌های مانند Miracast و AirPlay 2 نیز برخوردار است.

سامسونگ برای این تلویزیون از پردازنده Neural Quantum و سیستم عامل Tizen 7.0 استفاده کرده است. این دستگاه به همه اپ‌های استریم موسیقی و فیلم، الکسا، بیکسبی، دستیار گوگل، Samsung Health و Wireless DeX دسترسی دارد.

تلویزیون 83 اینچی S90C OLED برای گیمرها نیز سرویس‌هایی مانند Samsung Gaming Hub را در نظر گرفته و امکان اتصال به خدمات گیمینگ ابری آمازون لونا، ایکس باکس کلاد و GeForce Now در آن وجود دارد. کنترل این تلویزیون 5000 دلاری نیز قادر است خود را با نور محیط شارژ نماید.
https://mardomefarda.ir/vdcaomn6.49no015kk4.html
منبع : شهر سخت افزار
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما