تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۸
جالب است ۰
با اقدامات صورت گرفته از سوی مسؤولان باشگاه پرسپولیس به نظر می‌رسد تا پایان وقت اداری امروز میزبان دیدار پرسپولیس ـ سپاهان مشخص خواهد شد.
میزبان پرسپولیس ـ سپاهان امروز معرفی می‌شود؟
به گزارش مردم فردا،تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باید در زمین بی‌طرف میزبان تیم سپاهان باشد اما در حالی که کمتر از یک هفته به زمان این بازی باقی مانده همچنان محل برگزاری این بازی نامشخص است.
از آنجایی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در رأی صادره خود مبنی بر برگزاری بازی رفت و برگشت پرسپولیس و سپاهان در زمین بی‌طرف صحبتی از بدون تماشاگر بودن این بازی نکرده حالا مسؤولان پرسپولیس به دنبال این هستند تا زمینی را معرفی کنند که هواداران بتوانند این بازی را از نزدیک تماشا کنند.
در پی مذاکرات صورت گرفته از سوی مسؤولین باشگاه پرسپولیس، قول‌های شفاهی به مسؤولان پرسپولیس داده شده تا این بازی با تماشاگر باشد که در صورت رخ دادن چنین مسأله‌ای ورزشگاه انقلاب کرج از بین گزینه‌های این باشگاه برای میزبانی از سپاهان خارج خواهد شد.
به نظر می‌رسد تا پایان وقت اداری امروز باشگاه پرسپولیس از بین سه شهر مشهد، سیرجان و تبریز نام شهر مورد نظر برای میزبانی از سپاهان در بازی 24 اردیبهشت را اعلام خواهد کرد.
از آنجایی که پرسپولیسی‌ها به دنبال برگزاری بازی با حضور تماشاگران هستند، به همین دلیل شورای تأمین شهر محل بازی باید نظر مساعد خود در خصوص انجام این بازی حساس در شهر محل برگزاری این بازی را تأیید کند. البته از آنجایی که ورزشگاه ثامن مشهد و یادگار امام تبریز خارج از شهر هستند به نظر می‌رسد شورای تأمین استان‌های خراسان و آذربایجان شرقی مشکل چندانی با برگزاری این بازی نداشته باشند اما در صورتی که قرار باشد بازی در سیرجان برگزار گردد، آن زمان نظر شوای تأمین در این خصوص بسیار مهم خواهد بود.
https://mardomefarda.ir/vdcf.ydeiw6d0jgiaw.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما