تاریخ انتشار :جمعه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۸
جالب است ۰
همزمان با اعلام رئیس جمهور آمریکا مبنی بر درخواست لایحه بودجه تکمیلی ۳۳ میلیارد دلاری از کنگره جهت کمک به اوکراین، مجلس نمایندگان این کشور قانونی را برای تسهیل در اجرای این مسئله تصویب کرد.
مجلس نمایندگان آمریکا راه کمک نظامی به اوکراین را هموارتر کرد
به گزارش مردم فردا،به نقل از اسپوتنیک، مجلس نمایندگان آمریکا روز پنجشنبه قانونی را تصویب کرد که الزامات مربوط به قراردادهای وام مربوط به تجهیزات دفاعی برای اوکراین و دیگر کشورهای اروپای شرقی را کاهش می‌دهد و راه را برای سرازیر شدن تسلیحات بیشتر آمریکایی به منطقه در بحبوحه عملیات نظامی ویژه روسیه هموار می‌کند.

اقدام مذکور در حالی انجام می‌شود که پیشتر «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا طی سخنانی ضمن اعلام درخواست یک لایحه بودجه تکمیلی ۳۳ میلیارد دلاری از کنگره با هدف کمک به اوکراین، گفته بود بسیار مهم است که این بودجه در اسرع وقت تأیید شود.

وی افزود: ما به روسیه حمله نمی‌کنیم. ما به اوکراین کمک می‌کنیم تا از خود در برابر تجاوز روسیه دفاع کند، و همانطور که پوتین تصمیم گرفت این تهاجم را آغاز کند، می‌تواند برای پایان دادن به این تهاجم تصمیم بگیرد.

روسیه بارها درباره اقدامات آمریکا و هم پیمانانش در ارسال سلاح و تجهیرات به اوکراین هشدار داده و از آنها خواسته است که این روندرا متوقف سازند. همچنین مسکو اعلام کرده است که این امکان وجود دارد که این تسلیحات به دست تروریست‌ها در اوکراین بیفتد.
https://mardomefarda.ir/vdcc.0qea2bq41la82.html
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین