تاریخ انتشار :سه شنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۰
جالب است ۰
باتوجه به چرخه تدوین شده برای تیم‌ملی کشتی آزاد و طبق نتایج به دست آمده در مغولستان، از چهره دو ملی‌پوش ایران رونمایی شد.
رونمایی از چهره ۲ ملی‌پوش کشتی آزاد
به گزارش مردم فردا،با توجه به حضور همه مدعیان 4 وزن 61، 65، 70 و 74 کیلوگرم در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور که ملاک انتخاب تیم برای حضور در قهرمانی آسیا بود، طبق چرخه هر کشتی‌گیری که در این اوزان به نشان طلای آسیا می‌رسید، به عنوان ملی‌پوش انتخاب می‌شد. در واقع طلای آسیا به منزله روشن شدن تکلیف ملی‌پوش اول ایران در آن وزن پیش از برگزاری جام تختی و مرحله نهایی انتخابی تیم ملی بود.
داریوش حضرتقلی‌زاده، رحمان عموزاد، مهدی یگانه جعفری و یونس امامی ملی‌پوشان آسیایی ایران در این 4 وزن بودند که از بین آنها عموزاد و امامی در دو وزن المپیکی 65 و 74 کیلوگرم صاحب نشان طلای آسیا شدند و به این ترتیب نفر اول تیم ملی در سال 2022 خواهند بود. این اتفاق البته نمی‌تواند انگیزه‌های سایر مدعیان 65 و 74 کیلو را از بین ببرد چرا که امسال کشتی ایران علاوه بر جهانی، بازی‌های آسیایی را هم در پیش دارد که در اوزان المپیکی برگزار می‌شود.
اینکه عموزاد و امامی برای کدام رویداد انتخاب شده‌اند نیز از اکنون مشخص نیست و این را کادرفنی تیم ملی در ادامه با بررسی جمیع جهات و عملکرد سایر نفرات در رویدادهای پیش‌رو روشن می‌کند.
در دو وزن 61 و 70 کیلوگرم که حضرتقلی‌زاده صاحب نشان نقره آسیا شد و یگانه جعفری در رده پنجم قرار گرفت نیز کورس رقابت در جام تختی و شاید در ادامه در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی داغ باشد.
https://mardomefarda.ir/vdca.6nik49n0m5k14.html
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما