تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۰
جالب است ۰
در ترکیب تیم‌ملی اعزامی به مسابقات جام‌جهانی آمریکا نام دو قهرمان و ۳ نایب‌قهرمان کشتی جهان دیده می‌شود. با توجه به تعیین وقت سفارت برای اعضای تیم ملی کشتی آزاد، به نظر مسیر حضور این تیم در رقابت‌های جام‌ جهانی که 19 و 20 آذر در آمریکا برگزار می‌شود، هموار شده است.
ترکیب تیم‌ملی برای جام‌جهانی مشخص شد
به گزارش مردم فردا،اعضای تیم آزاد با توجه به در پیش بودن فینال لیگ برتر، برای دریافت ویزای آمریکا در دو گروه راهی دوبی خواهند شد که گروه اول روز پنجشنبه هفته جاری به امارات می‌روند اما کدام کشتی‌گیران در ترکیب تیم ملی اعزامی به آمریکا هستند؟ اینطور که پیداست رحمان عموزاد و کامران قاسم‌پور دو طلایی کشتی ایران در مسابقات جهانی بلگراد همراه با امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی دو نایب قهرمان کشتی جهان در سال 2021 که در بین آنها یزدانی نتوانست در رقابت‌های جهانی 2022 روی تشک برود؛ به همراه علیرضا کریمی نایب قهرمان جهان در سال 2019 از جمله ستاره‌های عنوان‌دار کشتی آزاد در سفر به آمریکا هستند.
رضا مومنی ر 57 کیلوگرم، ابراهیم الهی در 61 کیلوگرم، محمدرضا باقری در 65 کیلوگرم، علی‌اکبر فضلی در 70 کیلوگرم، محمدصادق فیروزپور در 74 کیلوگرم، علی سوادکوهی در 79 کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در 92 کیلوگرم، امیرعلی آذرپیرا در 97 کیلوگرم و امیررضا معصومی در 125 کیلوگرم از دیگر نفراتی هستند که تیم ملی آزاد را در سفر به آمریکا همراهی خواهند کرد.
https://mardomefarda.ir/vdcjhxev.uqex8zsffu.html
منبع : تسنیم
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما