تاریخ انتشار :دوشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۶
جالب است ۰
سه فیلم جدید «انفرادی»، «لامینور» و «مغز استخوان» به زودی در سینماها اکران می‌شوند و سینمادارها امیدوارند که چهره‌هایی مثل رضا عطاران، علی نصیریان و پری‌ناز ایزدیار به گیشه سال ۱۴۰۱ را جانی تازه بدهند.
نصیریان، عطاران و ایزدیار می‌توانند به گیشه رونق دهند؟!
به گزارش مردم فردا،با نزدیک شدن به عید فطر، شورای راهبردی اکران، فیلم‌های جدیدی را برای نمایش در سینماها معرفی کرد و به این ترتیب دو فیلم «انفرادی» ساخته مسعود اطیابی و «لامینور» داریوش مهرجویی بزودی روانه اکران می‌شوند. همچنین با اضافه شدن یک سرگروه در شهر شیراز به جمع سرگروه‌های هفت گانه، فیلم #مغز_استخوان حمیدرضا قربانی از هفتم اردیبهشت اکران می‌شود.
با نمایش این سه فیلم بازیگرانی که مدتی بود فیلمی روی پرده نداشتند از جمله رضا عطاران، پریناز ایزدیار، مهدی هاشمی، علی نصیریان، فریماه فرجامی و بیتا فرهی به سینماها برمی‌گردند. اما آیا حضور این بازیگرها می‌تواند نوید گیشه پرفروش‌تری را نسبت به فرودین کم‌فروغ امسال به سینماها دهد؟!
یکی از این فیلم‌ها، کمدی «انفرادی» است که دو سال قبل ساخته شده و مهدی هاشمی، رضا عطاران، احمد مهرانفر، برزو ارجمند، شقایق دهقان، سیروس همتی، شکیب شجره، امید روحانی، مهسا طهماسبی و مهدی فقیه بازیگران آن هستند.
«لامینور» پرحاشیه ی داریوش مهرجویی دیگر فیلمی است که قرار است رنگ پرده سینماها را ببیند. در این فیلم که مثل «انفرادی» محصول سال ۱۳۹۸ است و با محوریت موسیقی ساخته شده و تیزرهای آن با تصویری از مرتضی پاشایی پخش شده است، علی نصیریان، پردیس احمدیه، سیامک انصاری، بیتا فرهی، علی مصفا، مهرداد صدیقیان، بهناز جعفری، کاوه آفاق، رضا داودنژاد، دیبا زاهدی و فریماه فرجامی بازی کرده‌اند. فیلمی که با انتشار تیزر ضعیفش امید بسیاری از مخاطبین را برای تماشای یک فیلم خوب از این کارگردان بزرگ از بین بُرد.
سومین فیلمی که از هفتم اردیبهشت روی پرده می‌آید یک فیلم اجتماعی از حمیدرضا قربانی با نام «مغز استخوان» است که پری‌ناز ایزدیار، بابک حمیدیان، جواد عزتی و بهروز شعیبی از جمله بازیگران آن هستند.
جواد عزتی که او هم در مقطعی پولسازترین چهره سینما نام برده می‌شد، نوروز امسال فیلم پلیسی - جنایی «مرد بازنده» را در سینماها داشت و با «مغز استخوان» دو فیلم همزمان روی پرده خواهد داشت.
به این ترتیب باید دید آیا این سه فیلم می‌توانند مردم را به سینماها بکشانند یا باید منتظر عدم استقبال مخاطبین همچون فیلم‌های نوروز باشیم؟!
https://mardomefarda.ir/vdcc.oqea2bqexla82.html
منبع : سینما نوین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما