تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۰
جالب است ۰
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز شرکت در تورنمنت بین المللی مصوب در تقویم فدراسیون جهانی را در برنامه دارد.
برنامه تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در چهار تورنمنت بین المللی
به گزارش مردم فردا،جمیل لطف الله نسبی در مورد برنامه آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی، بازی های آسیایی و مسابقات تیمی قهرمانی جهان گفت: مرحله نخست اردو را طی روزهای ۱۰ تا ۲۴ فروردین ماه در تهران برگزار کردیم. طبیعی است که تا زمان اعزام به مسابقات‌ باید این روند تمرینی را ادامه دهیم اما در این زمینه با مشکل عدم همزمانی حضور همه بازیکنان هم مواجه هستیم.
وی با اشاره به درگیری نوشاد و نیما عالمیان در لیگ فرانسه و همچنین حضور امیرحسین هدایی در مجارستان خاطرنشان کرد: این بازیکنان خارج از ایران درگیر تمرین و بازی هستند ام مهم است که در اردوهای ما حضور داشته باشند. نوشاد و نیما تا پایان اردیبهشت ماه درگیر دیدارهای باشگاهی در فرانسه هستند اما کار هدایی در مجارستان کمی زودتر تمام می شود. با توجه به شرایط این سه نفر، به گونه ای برای اردوهای تیم ملی برنامه ریزی می کنیم که آنها هم حداکثر حضور را در تمرینات داشته باشند.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز تاکید کرد: نمی خواهیم هیچ یک از ملی پوشان به حال خود رها شوند حتی اگر از حیث پیگیری تمرین و بازی در لیگ باشگاهی اطمینان داشته باشیم. برای من به عنوان سرمربی تیم ملی مهم است که همه اردونشینان را به طور کامل در اختیار داشته باشم اما فعلا وضعیت اینگونه است و باید بر اساس آن برنامه ریزی کنم.
لطف الله نسبی با بیان اینکه اردیبهشت ماه اردویی برای تیم ملی تنیس روی میز نخواهیم داشت، ادامه داد: بعد از آن با توجه به رها شدن بازیکنان از مسابقات باشگاهی، برنامه تمرینی را نهایی می کنیم. ضمن اینکه از حالا بر اساس تقویم فدراسیون جهانی، شرکت در تورنمنت های بین المللی را هم به فدراسیون پیشنهاد کرده ام تا زمینه حضور در آنها فراهم شود.
به گفته وی، تورنمنت فیدر کرواسی (۱۳ تا ۱۹ ژوئن - ۲۳ تا ۲۹ خردادماه)، تورنمنت فیدر اسلوونی (۲۰ تا ۲۶ ژوئن - ۳۰ خردادماه تا ۵ تیرماه)، تورنمنت فیدر جمهوری چک (۲۹ آگوست تا ۴ سپتامبر - ۷ تا ۱۳ شهریورماه) و تورنمنت استارکانتندر بلغارستان (۵ تا ۱۱ سپتامبر - ۱۴ تا ۲۰ شهریورماه) تورنمنت های پیشنهادی برای آماده سازی بهتر تیم ملی تنیس روی میز هستند.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز تاکید کرد: انتخاب این تورنمنت ها بر اساس زمان بازی های کشورهای اسلامی، بازی های آسیایی و مسابقات تیمی قهرمانی جهان انجام شده است و اینکه تقریبا هر یک از آنها پیش از یکی از مسابقات مان باشد.
وی بر اهمیت مسابقات پیش رو و نتیجه گیری در آنها تاکید کرد و گفت: در دوره پیشین بازی های کشورهای اسلامی در بخش تیمی به عنوان قهرمانی دست یافتیم و عنوان اول و دوم بخش انفرادی هم در اختیار نوشاد و نیما عالمیان قرار گرفت. باید به گونه روند آماده سازی دنبال شود که بتوانیم این عنوان ها را تکرار کنیم.
لطف الله نسبی تصریح کرد: در دوره پیشین بازی های آسیایی نوشاد عالمیان صاحب مدال برنز شد حالا انتظارات برای این تکرار چنین عملکردی بالا رفته است. در مسابقات تیمی قهرمانی جهان هم باید برای نخستین بار در دسته اول این رقابت ها شرکت داشته باشیم. بنابراین نمی توانیم بگوییم که کدام مسابقه برایمان مهمتر است. هر رویداد اهمیت خاص خودش را دارد.
https://mardomefarda.ir/vdce.v8pbjh8xp9bij.html
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما