تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۰۰
جالب است ۰
یکی از امیدهای سپاهان در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا فرشاد احمد زاده است. بازیکنی که در برنامه های تهاجمی تیم به خوبی پیدا می شود و گل های سرنوشت سازی می زند.
احمدزاده و نوبت درخشش در آسیا با چهارمین پیراهن
به گزارش مردم فردا،سپاهان بعد از – از دست دادن شانس قهرمانی در لیگ برتر و هم چنین جام حذفی حالا در پی درخشش در بازی های لیگ قهرمانان آسیا و صعود به مرحله حذفی این رقابت هاست تا جبران مافات کند و به طور حتم در این مسیر یکی از بازیکنانی که می تواند به کمک تیم سپاهان بیاید فرشاد احمد زاده است. بازیکنی که با چهارمین پیراهن حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می کند. او پیش تر به همراه تیم های پرسپولیس – فولاد و تراکتور در این مسابقات حضور داشته است.
فرشاد احمد زاده با وجود دور از شدن از پیراهن پرسپولیس که به طور حتم برخلاف میل باطنی اش رخ داد ذره ای افت نکرد. او در فولاد یکی از بهترین ها بود و در سپاهان هم نقش اثرگذاری در برنامه های تهاجمی این تیم دارد و یک پای حملاتی است که این تیم روی دروازه حریفان طراحی می کند. یکی از حسن های بازی فرشاد احمد زاده جدا از نقش داشتن در برنامه های تهاجمی تیم جایگیری روی نقطه کور روی ارسال ها است که منجر به گل های زیبایی از سوی این بازیکن با ضربات سر می شود. سپاهان برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا تنها چشم به گل های شهریار مغانلو و سجاد شهباززاده ندارد و به طور حتم بازیکنانی چون فرشاد می توانند مسیر را هموار تر کنند.
فرشاد احمد زاده فصل گذشته به همراه تیم فولاد نتوانست صعود به مرحله حذفی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کند اما به طور حتم با انگیزه ای که از او در تمرینات تیم سپاهان دیدیم می خواهد یکی از بازیکنان تاثیر گذاری در بازی با تیم های التعاون، پاختاکور و الدحیل باشد و با گل هایی که می زند و پاس گل هایی که می دهد پای صعود سپاهان را امضاء کند.
 

 
https://mardomefarda.ir/vdca.6nmk49noy5k14.html
منبع : ورزش 3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما