تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰
جالب است ۰
نفرات آغاز کننده بازی برای نساجی مازندران در دیدار مقابل ذوب‌آهن معرفی شدند.
سوپرایزهای تیم آسیایی در بازی امروز
به گزارش مردم فردا،در ادامه رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان از ساعت 15 امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر مقابل هم قرار خواهند گرفت که عباس راکی قضاوت این بازی را برعهده دارد.
محمدرشید مظاهری، امیرمحمد هوشمند، سید محمداحسان حسینی، سعید غلامعلی‌بیگی، مرصاد سیفی، مهرداد عبدی، اسماعیل بابایی، نونو دلگادو، محمود قائدرحمتی، حسین زامهران و محمدرضا آزادی 11 بازیکنی هستند که با نظر سید مهدی رحمتی در ترکیب اولیه نساجی مقابل ذوب‌آهن در ترکیب قرار گرفته‌اند.
ترکیب نساجی مازندران در مسابقه امروز نسبت به دیدار اخیرش در لیگ قهرمانان آسیا مقابل نوبهار نمنگان ازبکستان 4 تغییر داشته که امیرمهدی جان‌ملکی، وحید محمدزاده، فرشید اسماعیلی و محمدرضا عباسی از جمع نفرات اصلی خارج شدند و جای خود را به امیرمحمد هوشمند، سید محمداحسان حسینی، محمود قائدرحمتی و نونو دلگادو داده‌اند.
امیرمحمد هوشمند با رفع محرومیت آسیایی و محمود قائدرحمتی و سید محمداحسان حسینی هم با پایان آسیب‌دیدگی و بهبودی کامل دوباره به جمع 11 نفر اصلی نساجی بازگشتند و امروز مقابل ذوب‌آهن از ابتدا به میدان می‌روند.
https://mardomefarda.ir/vdcgw39x.ak9qn4prra.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما