تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۴
جالب است ۰
نمایندگی انگلیس در سازمان ملل از سخنرانی رئیس جمهور اوکراین در جلسه آتی شورای امنیت خبر داد.
زلنسکی در جلسه شورای امنیت سخنرانی می‌کند
به گزارش مردم فردا،«ولودیمر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین قرار است روز سه‌شنبه در جلسه شورای امنیت سازمان ملل سخنرانی کند.

نمایندگی انگلیس در سازمان ملل بامداد سه‌شنبه خبر داد: «زلنسکی روز سه شنبه در جلسه شورای امنیت درباره اوکراین سخنرانی خواهد کرد».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، در بیانیه انگلیسی‌ها آمده است:‌«ریاست ما بر شورای امنیت تلاش خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند که حقیقت در مورد جنایات جنگی روسیه شنیده می‌شود».

نمایندگی انگلیس در سازمان ملل در ادامه ادعاهای ضد روسی خود افزود: «ما جنگ پوتین در اوکراین را همانگونه که هست افشا خواهیم کرد».

زلنسکی شامگاه یکشنبه با کافی ندانستن تحریم‌های جدید غرب بر روسیه، خواستار اقدامات بیشتر علیه مسکو شد. (جزئیات بیشتر)

پیش از وی، «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه نیز با تکرار ادعاها درباره کشته شدن غیرنظامیان در شهر بوچا در اوکراین، خواستار تشدید تحریم‌ها علیه روسیه شده بود.

روسیه در تاریخ ۲۴ فوریه عملیات نظامی ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد.  «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه  هدف این عملیات را «حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل‌کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته‌اند»، عنوان کرد.

به گفته وی، برای این منظور، برنامه‌ریزی شده که «خلع سلاح و غیرنظامی سازی اوکراین» انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول «جنایت‌های خونین علیه غیرنظامیان» در منطقه دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.

تهیه کننده: مهدی بیات
https://mardomefarda.ir/vdcj.ieifuqeoysfzu.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین