تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۱
جالب است ۰
هفتۀ گذشته، بازی Tiny Tina’s Wonderlands با 77 درصد فروش دیجیتالی در صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا قرار گرفت.
تکیه Tiny Tina’s Wonderlands بر صدر جدول فروش هفتگی بازی‌های بریتانیا
به گزارش مردم فردا،بازی جدید کمپانی 2K Games که یک اسپین آف از مجموعۀ شناخته‌شدۀ Borderlands محسوب می‌شود، در هفتۀ گذشته ستارۀ جدول فروش هفتگی بریتانیا با 77 درصد فروش دیجیتالی در فروشگاه‌های اینترنتی PSN و Xbox Live بوده است. براساس آمار، 55 درصد فروش دیجیتالی این عنوان به نسخۀ ایکس باکس مربوط می‌شود. البته اگر آمار فروش فیزیکی را نیز درنظر بگیریم، آن‌گاه فروش هر دو نسخۀ ایکس باکس و پلی استیشن بسیار نزدیک خواهند بود.

کنسول‌های پلی استیشن معمولاً به‌دلیل بازیکنان بیشتر، سهم بیش‌تری در فروش بازی‌ها داشته‌اند و انتظار می‌رفت که بازی جدید 2K Games هم فروش بالاتری روی این پلتفرم داشته باشد؛ اما این‌بار با حضور عناوین انحصاری زیاد برای پلی استیشن 5، مثل بازی‌ Gran Turismo 7 و Ghostwire Tokyo سهم بیشتری از خرید و فروش میان این عناوین تقسیم شده است و شاهد رقابتی برابر هستیم.

بازی Ghostwire Tokyo و Kirby and the Forgotten Kingdom هر دو در این هفته منتشر شده بودند. از لحاظ فروش فیزیکی، عنوان Kirby and the Forgotten Kingdom در رتبۀ اول این هفته قرار دارد. در هر صورت براساس آمار منتشر شده از وبسایت gamesindustry.biz، شرکت‌های بتسدا و نینتندو آمار فروش دیجیتالی خود را به اشتراک نمی‌گذارند.

رتبۀ اول حاضر در جدول هفتۀ گذشته یعنی GTA 5، این هفته به ردۀ چهارم رسید و شاهد افت 83 درصدی در فروش بود. همچنین GTA Online از رتبۀ سوم به هفتم افت کرد. از طرفی، این هفته شاهد بازگشت بازی Elden Ring به جدول با حضور در رتبۀ دوم هستیم و به‌نظر می‌رسد الدن رینگ به‌سادگی رینگ مسابقۀ را ترک نمی‌کند.

در زیر جدول فروش دیجیتالی هفتۀ گذشته بریتانیا را مشاهده می‌کنید:
 
https://mardomefarda.ir/vdcd.o0k2yt059a26y.html
منبع : گیم فا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما