تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۰۰
جالب است ۰
به نظر می‌رسد به زودی شاهد کاهش قیمت کارت گرافیک های GeForce RTX 30 کمپانی ایسوس تا 25 درصد باشیم که از ماه آپریل(12 فروردین تا 10 اردیبهشت) آغاز خواهد شد. البته متأسفانه حداقل فعلا این موضوع تنها به ایالات متحده محدود می‌شود.
کارت گرافیک‌های GeForce RTX 30 ایسوس ارزان می‌شوند
به گزارش مردم فردا،از ژانویه امسال به شکل مداوم شاهد انتشار گزارش‌هایی مبنی بر روند کاهشی قیمت گرافیک‌ها بودیم. در حال حاضر هر ماه تقریبا سقوط دو رقمی قیمت‌ها را شاهد هستیم و انتظار می‌رود طی دو ماه آینده به قیمت‌های رسمی تولید کنندگان بسیار نزدیک شویم.

دولت ایالات متحده هفته گذشته تایید کرد که تعرفه گمرکی برخی از قطعات رایانه‌های شخصی که از چین وارد می‌شوند را کاهش می‌دهد و این شامل کارت گرافیک‌ها خواهد بود. پس از این تصمیم ایسوس نیز اعلام کرده که قیمت گرافیک‌های این شرکت در آمریکا تا 25 درصد کمتر خواهد شد.

ایمیلی از طرف ایسوس به وب سایت Tom’s Hardware ارسال شده که در آن اعلام کرده از تاریخ 1 آپریل مدل‌های مختلف از پایین رده تا بالا رده با قیمت پایین‌تری فروخته خواهند شد. متأسفانه در این بیانیه کوتاه تنها به گرافیک‌های GeForce RTX 30 اشاره شده است.

حداقل فعلا هیچ کدام از تولید کنندگان دیگر کاهش قیمتی را اعلام نکرده‌اند اما به احتمال زیاد شرکت‌های دیگر نیز همین رویه را ادامه خواهند داد.

لازم به ذکر است که تعرفه ایالات متحده به شکل مستقیم تاثیری در قیمت کارت گرافیک‌ها در کشورهای دیگر ندارد. با این حال زمانی که تعرفه‌ها جدید اعلام شدند، قیمت گرافیک‌ها در سراسر جهان به شدت افزایش یافت. به همین علت تصور می‌کنیم که شاید این موضوع باعث شود در سطح جهانی شاهد کاهش قیمت باشیم.
https://mardomefarda.ir/vdcd.o0k2yt095a26y.html
منبع : مجله سخت افزار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین