تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۸
جالب است ۰
در بحبوحه حمله روسیه به اوکراین، سربازان آمریکایی به استقرار در اروپا ادامه می‌دهند و به هزاران نیرویی که برای حمایت از متحدان ناتو به خارج از کشور اعزام شده بودند، می‌پیوندند.
نیروهای آمریکایی بیشتری در اروپا مستقر می‌شوند
به گزارش مردم فردا،به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، در تازه‌ترین مورد از این دست حدود ۱۳۰ سرباز در داخل ترمینالی در فرودگاه نظامی هانتر در ساوانای ایالت جورجیا صف کشیده بودند تا سوار هواپیما شوند.

لیندسی الدر، سخنگوی این گردان گفت:‌ سربازان این گردان به ۳۸۰۰ سرباز از بخش سوم پیاده‌نظام ارتش که در هفته‌های اخیر مستقر شده بودند، اضافه می‌شوند.

ژنرال چارلز کوستانزا، فرمانده بخش سوم پیاده‌نظام ارتش آمریکا اخیرا گفت که به سربازان گفته شده است تا برای شش ماه در خارج از کشور آماده باشند، اگرچه با توجه به تحولات در اوکراین، استقرارها ممکن است طولانی‌تر یا کوتاه‌تر شوند.  

پنتاگون درخواست ۱۲ هزار نیرو از پایگاه‌های مختلف آمریکا در اروپا را مطرح کرده و در حال حاضر هزارن نیرو که در خارج از کشور مستقر بوده‌اند به دیگر کشورهای اروپایی منتقل می‌شوند.

ماموریت این سربازان آموزش در کنار واحدهای نظامی متحدان ناتو برای نمایش قدرت با هدف جلوگیری از حملات بیشتر روسیه است. پنتاگون تاکید کرده که نیروهای آمریکا برای جنگ در اوکراین مستقر نمی‌شوند.
https://mardomefarda.ir/vdcd.k0k2yt0ffa26y.html
منبع : ایسنا
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین