تاریخ انتشار :جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۶
جالب است ۰
استاندار تهران با اشاره به افزایش ترافیک در پایتخت طی روزهای اخیر گفت: بارندگی در روزهای گذشته، افزایش استفاده شهروندان از خودروهای شخصی و همچنین خریدهای شب عید از مهمترین دلایلی است که می توان برای افزایش ترافیک سنگین این روزهای تهران برشمرد.
راز گره خوردن ترافیک تهران
به گزارش مردم فردا،محسن منصوری روز جمعه افزود: واقعیت این است که موضوع ترافیک تهران یک موضوع حاکمیتی است و شخص رییس جمهور پیگیر این موضوع است؛ تاکنون چندین جلسه در این خصوص توسط معاون اول رییس جمهور تشکیل شده و ضروری است که تمامی دستگاه های ملی و همچنین شهرداری تهران در این زمینه اقداماتی انجام دهند.

وی با بیان اینکه توسعه حمل و نقل عمومی از جمله مترو می تواند یکی از دلایل کاهش ترافیک در این کلان شهر باشد، افزود: در این زمینه شهرداری تهران در توسعه ناوگان ریلی اقدامات جدی انجام داده و هم اکنون نیز توسعه مترو در دستور کار است که دولت نیز در این زمینه اقداماتی انجام خواهد داد.

استاندار تهران ادامه داد: موضوع دیگر استفاده بی ضابطه از خودروهای شخصی در پایتخت است که باید در این زمینه نیز طرحی اجرا و عملیاتی شود تا از سفرهای غیرضروری در پایتخت جلوگیری شود.

به گفته وی، جلسات متعددی در استانداری تهران تشکیل شده و در شورای حمل و نقل و ترافیک موضوعات مهمی مطرح و مصوبات مناسبی داشتیم که پلیس راهور، شهرداری و سایر ارگان ها باید اقداماتی انجام دهند.
https://mardomefarda.ir/vdce.v8nbjh8779bij.html
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما