کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

راز گره خوردن ترافیک تهران

ایرنا , 20 اسفند 1400 ساعت 20:46

استاندار تهران با اشاره به افزایش ترافیک در پایتخت طی روزهای اخیر گفت: بارندگی در روزهای گذشته، افزایش استفاده شهروندان از خودروهای شخصی و همچنین خریدهای شب عید از مهمترین دلایلی است که می توان برای افزایش ترافیک سنگین این روزهای تهران برشمرد.


به گزارش مردم فردا،محسن منصوری روز جمعه افزود: واقعیت این است که موضوع ترافیک تهران یک موضوع حاکمیتی است و شخص رییس جمهور پیگیر این موضوع است؛ تاکنون چندین جلسه در این خصوص توسط معاون اول رییس جمهور تشکیل شده و ضروری است که تمامی دستگاه های ملی و همچنین شهرداری تهران در این زمینه اقداماتی انجام دهند.

وی با بیان اینکه توسعه حمل و نقل عمومی از جمله مترو می تواند یکی از دلایل کاهش ترافیک در این کلان شهر باشد، افزود: در این زمینه شهرداری تهران در توسعه ناوگان ریلی اقدامات جدی انجام داده و هم اکنون نیز توسعه مترو در دستور کار است که دولت نیز در این زمینه اقداماتی انجام خواهد داد.

استاندار تهران ادامه داد: موضوع دیگر استفاده بی ضابطه از خودروهای شخصی در پایتخت است که باید در این زمینه نیز طرحی اجرا و عملیاتی شود تا از سفرهای غیرضروری در پایتخت جلوگیری شود.

به گفته وی، جلسات متعددی در استانداری تهران تشکیل شده و در شورای حمل و نقل و ترافیک موضوعات مهمی مطرح و مصوبات مناسبی داشتیم که پلیس راهور، شهرداری و سایر ارگان ها باید اقداماتی انجام دهند.


کد مطلب: 5080

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/5080/راز-گره-خوردن-ترافیک-تهران

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir