تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۸
جالب است ۰
سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان گفت: با توجه به اینکه وزنه‌برداران جوان تمرینات زیرسازی خوبی را پشت سر نگذاشته اند در زمان باقیمانده تا مسابقات قهرمانی جهان نمی‌توان انتظار افزایش رکورد خیلی خوبی داشت.
فرصتی که بلاتکلیفی فدراسیون وزنه‌برداری از تیم ملی جوانان گرفت
به گزارش مردم فردا،سعید علی حسینی درباره ی وضعیت آمادگی وزنه‌برداران جوان پس از تعطیلی اجباری اردوی تیم ملی که در اثر بلاتکلیفی فدراسیون به وجود آمد، بیان کرد:  اردوی تیم ملی از شنبه گذشته آغاز شد. وزنه‌برداران هرچند در لیگ وزنه زدند اما سطح رکورد هایشان خیلی بالا نبود و این نشان می‌ داد که از آمادگی که در مرحله اول اردو داشتند، دور شده‌اند. با این حال تلاشمان را می‌کنیم که در این مدت باقیمانده آنها را به وضعیت خوبی برسانیم. مسابقات قهرمانی جهان از ۱۲ اردیبهشت آغاز می شود. با توجه به اینکه وزنه‌برداران تمرینات زیرسازی و آماده سازی خوبی را پشت سر نگذاشته اند نمی‌توان  در دو ماه این انتظار را داشت که افزایش رکورد خیلی خوبی داشته باشند. البته ما در این مدت تلاش می‌کنیم که آنها را در وضعیتی نگه داریم که بتوانند در مسابقات قهرمانی جهان نتیجه خوبی بگیرند.
علی حسینی در پاسخ به این پرسش که وزنه برداران نوجوان مدت زیادی در دسترس نبودند و اکنون چگونه قرار است که آنها را از لحاظ دوپینگ کنترل کند؟ تاکید کرد: زمانی که فینال لیگ جوانان برگزار شد، از ۱۰ نفری که به اردوی تیم ملی دعوت شدند، تست دوپینگ گرفته شد و امیدواریم که نتیجه همه آنها منفی باشد که قطعا هم همین طور خواهد بود. پس از اینکه وارد اردو شدند تا زمان اعزام به قهرمانی جهان در یونان نیز تحت کنترل ما هستند تا هیچ مشکلی برایشان به وجود نیاید.
علی حسینی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه مشخص است که تیم قرار است به صورت کامل به مسابقات قهرمانی جهان اعزام شود یا خیر؟  گفت:  پیش از این که صحبت کرده بودیم، قرار بر این بود کسانی که شانس مدال دارند به مسابقات اعزام شوند. ما هم ۱۰ نفری که احساس کردیم شانس کسب مدال دارند را دعوت کردیم و در این مدت تلاش می‌کنیم تا آنها را به شرایطی برسانیم که رکوردهایشان نزدیک به مدال باشد تا هر ده نفر بتوانند به مسابقات اعزام شوند. البته با توجه به زمانی که از دست داده ایم کسانی که فنی باشند می‌دانند که در این دو ماه نمی‌توان کار آنچنانی انجام داد با این حال  از علمی که داریم، استفاده می‌کنیم تا به وزنه‌برداران کمک کنیم تا به شرایطی برسند که بتوانند به مسابقات قهرمانی جهان اعزام شوند.
او در مورد بلاتکلیفی فدراسیون وزنه‌برداری نیز گفت: تکلیف فدراسیون مشخص شود، برای ما هم بهتر است. از لحاظ پشتیبانی، امکانات بهتری در اختیار وزنه‌برداران قرار می گیرد. ما نیاز به ماساژور، فیزیوتراپ و مکمل های استاندارد داریم که همه آنها در رشد جسمی و رکوردی وزنه‌برداران موثر هستند و امیدوارم فدراسیون هم زودتر تعیین تکلیف شود.
او در مورد این که برای گرفتن ویزای یونان اقدام شده است یا خیر؟ تاکید کرد: این را  سوال کرده‌ام و به من گفتند که هنوز فرصت هست اما این دغدغه را خود وزنه برداران هم دارند و عنوان می‌کنند اکنون که تمرین می کنند، اعزام می‌شوند یا خیر.
https://mardomefarda.ir/vdci.ra5ct1avpbc2t.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما