تاریخ انتشار :سه شنبه ۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۰۰
جالب است ۰
تیم ملی جوانان به منظور حضور در بازی های مقدماتی جام ملت های آسیا که شهریور ماه در بیشکک برگزار می شود تمرینات خود را در کمپ تیم های ملی دنبال می کند.
عباس سرخاب و تیم ملی جوانان؛ یک شروع دوباره
به گزارش مردم فردا،یکی از اتفاقات تازه در تیم ملی جوانان اضافه شدن عباس سرخاب به کادر فنی است. نامی که در دوران بازیگری به افتخارات متعددی دست پیدا کرد. از جمله آن قهرمانی در جام باشگاه های آسیا به همراه استقلال در سال 1990 بود. مسابقاتی که در آن عباس سرخاب به عنوان بهترین بازیکن بازی ها برگزیده شد. کسب عنوان سومی در جام ملت های آسیا قطر 1998 به همراه تیم ملی از دیگر افتخارات این چهره فوتبالی از شهر میناب است.
همدوره صمد مرفاوی در تیم استقلال و تیم ملی در آخرین فعالیت مربیگری اش سرمربی تیم جعلان عمان را بر عهده داشت اما امیدوار است به همراه تیم ملی جوانان با صعود به جام جهانی شروع تازه ای در مربیگری خود داشته باشد.
بازی های مقدماتی جام ملت ها در شهر بیشکک در شرایطی برگزار می شود که تیم ملی جوانان باید در جدال با تیم های امارات – قرقیزستان و برونئی مقام اول را کسب کند به این خاطر که صعود تیم های اول حتمی است و از بین 10 تیم دوم تنها 5 تیم راهی دور بعدی بازی ها می شوند. در نهایت هم مسابقات جام ملت ها آسیا و انتخابی جام جهانی جوانان با حضور 16 تیم در ازبکستان برگزار می شود. تیم ملی جوانان آخرین بار در سال 2017 حضور در جام جهانی جوانان را با بازیکنانی چون مهدی قایدی – امید نورافکن – امیر روستایی – نیما میرزازاد – رضا شکاری – عارف آقاسی و ... تجربه کرد.
 
https://mardomefarda.ir/vdcaeyn6.49n6u15kk4.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما